پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 303200 تاریخ : 1396/06/07-15:05:28
,10026,
توجه به مناطق محروم و افزایش کیفیت خدمات دو راهبرد بخش درمان سازمان تامین اجتماعی است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مراسم افتتاح پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شهرکرد:

توجه به مناطق محروم و افزایش کیفیت خدمات دو راهبرد بخش درمان سازمان تامین اجتماعی است

همزمان با ششمین روز از هفته دولت، پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شهرکرد با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی و مقامات استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش در مراسم افتتاح این مرکز درمانی گفت: نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و این سازمان در بخش های بیمه ای و درمانی به ارائه خدمات می پردازد.

وی افزود: در بخش بیمه ای، سازمان تامین اجتماعی در 4 سال گذشته حقوق مستمری بگیران را به موقع پرداخت کرد.


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به بخش درمان این سازمان گفت: سازمان تامین اجتماعی دو هدف راهبردی توجه به مناطق محروم و افزایش کیفیت خدمات را در دستور کار دارد.


دکتر نوربخش اظهار داشت: با ارتقای هتلینگ بیمارستان های تامین اجتماعی در سراسر کشور درجه اعتباربخشی این بیمارستان ها ارتقا یافته است.
وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی نیز به تاسی از دولت وقتی قول پروژه ای را می دهد که کار کارشناسی در مورد آن انجام داده است، گفت: پلی کلینیک تامین اجتماعی شهرکرد 30 ماه قبل کلنگ زنی شد و زودتر از زمان مقرر به بهره برداری رسید.


دکتر نوربخش به اقدامات موثر دولت یازدهم اشاره و خاطرنشان کرد: دولت یازدهم، نرخ تورم بالای 35 درصدی دولت ما قبل را با تلاش و جدیت و پشتکار به نرخ تورم تک رقمی تبدیل کرد.


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی عزم دولت دوازدهم را برای رفع مشکلات اقتصادی و نیازهای مردم جدی دانست و گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت 11 میلیون بیمه شده جدید زیر پوشش قرار گرفتند که استقبال مردم اجرای موفق این طرح را ‌نوید می دهد.


دکتر نوربخش تاکید کرد: 78 درصد از  تامین منابع اجرای طرح تحول نظام سلامت را سازمان های بیمه گر عهده دار هستند که بخش عمده ای از آن توسط  سازمان تامین اجتماعی تامین می شود.


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: سرمایه گذاری در طرح های توجیه دار، زمینه اشتغالزایی و حفظ و صیانت از اموال بیمه شدگان را جهت ارتقای شأن تامین اجتماعی فراهم می کند.


مدیر درمان تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری نیز در آیین افتتاح پلی کلینیک تخصصی شهرکرد اظهار داشت: برای ساخت این‌ پلی کلینیک از سال 93 تاکنون 120 میلیارد ریال هزینه شده است .


دکتر جاوید افزود: پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شهرکرد در زمینی به مساحت 3 هزار و 80 مترمربع، با زیربنای 5 هزارو 50 متر در 6 طبقه ساخته شده است و شامل بخش های تخصصی اطفال، ارتوپد، عفونی و سایر بخش ها و مجهز به آزمایشگاه رادیولوژی و سونوگرافی است که درمان سرپایی و اعمال جراحی ساده در این مرکز امکان پذیر خواهد بود.


وی تصریح کرد: امروز طرح های شعبه شهرستان کیار و طرح سرمایه گذاری شهرستان سامان هم با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به بهره برداری رسید.


مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری، افتتاح بخش جراحی بیمارستان تامین اجتماعی امام علی ، افزایش تعداد تخت بیمارستان از 135 به 149 تخت ، بازسازی و بهسازی 50 درصد از اتاق عمل های موجود و خرید و نصب تجهیزات به روز و اجرای طرح نسخه الکترونیک را از مهم ترین برنامه های حوزه درمان تامین اجتماعی در سال قبل برشمرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران