پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 309054 تاریخ : 1396/08/27-15:53:18
,8,21,
توتال از ایران نمی رود

سخنگوی هیئت رییسه مجلس:

توتال از ایران نمی رود

بهروز نعمتی با اشاره به برخی اخبار منتشر شده به نقل از مدیرعامل توتال مبنی بر احتمال بازبینی در قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی گفت: قرارداد منعقد شده و بر اساس صحبتهایی که با وزیر نفت صورت گرفته در حال طی کردن فرآیند اجرا است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ سخنگوی هیئت رییسه مجلس با بیان اینکه اگر توتال بخواهد قرارداد را فسخ کند، باید بر اساس الگوی جدید قراردادهای نفتی غرامت پرداخت کند،گفت: مطمئن باشید که توتال نمی رود و قرارداد را ترک نمی‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از خانه ملت، بهروز نعمتی با اشاره به برخی اخبار منتشر شده به نقل از مدیرعامل توتال مبنی بر احتمال بازبینی در قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی گفت: قرارداد منعقد شده و بر اساس صحبتهایی که با وزیر نفت صورت گرفته در حال طی کردن فرآیند اجرا است.

وی افزود: با توجه به اینکه این قرارداد و سایر قراردادهای نفتی در قالب IPC است، تضامین لازم از شرکت‌های سرمایه‌گذاری اخذ می‌شود.

نعمتی با بیان اینکه هرگونه شرایطی که توتال دارد باید منطبق بر IPC باشد، ادامه داد: اگر توتال بخواهد قرارداد را فسخ کند، باید بر اساس الگوی جدید قراردادهای نفتی غرامت پرداخت کند.مطمئن باشید که توتال نمی رود و قرارداد را ترک نمی‌کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 321
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران