پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267207 تاریخ : 1395/12/04-13:03:59
,10025,
توانمندسازی شبکه فروش بیمه‌کوثر

توانمندسازی شبکه فروش بیمه‌کوثر

ساماندهی، توانمندسازی و گسترش شبکه فروش با تکیه بر تعامل، یکدلی و پشتکار مدیران، کارکنان و نمایندگان تحقق می‌یابد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط‌عمومی و اعلام مدیر امور نمایندگان بیمه‌کوثر؛ افزایش ارتباط دوسویه میان ستاد و نمایندگان با بیان  پیشنهادها و انتقادهای سازنده و اجرایی می‌تواند آینده‌ای با فروش بیشتر، تنوع بهتر و خسارت کنترل شده را برای شرکت رقم بزند.

معصومه نجات‌بخش با بیان اینکه در حال حاضر رتبه‌بندی نمایندگان با هدف ساماندهی، تقدیر، تفویض اختیار و قطع همکاری با برخی از نمایندگان انجام شد، خاطرنشان‌کرد: در سال آینده درجه‌بندی نمایندگان برمبنای شاخص‌های کمی و کیفی نظیر ویژگی‌های مکان و نظم ظاهری دفتر، تابلوی نمایندگان، منابع‌انسانی فعال در دفتر نمایندگی، شرکت در دوره‌های آموزش ضمن خدمت، انضباط و نظم اداری و مالی و سایر شاخص‌ها صورت خواهد گرفت.

وی کسب دانش و مهارت‌ لازم متناسب با نیازهای هر استان و شهر را عامل توفیق نمایندگان برشمرد و گفت: با وجود بازارهای متنوع و رقابتی پیش‌رو، نمایندگان با بهر‌مندی از برنامه‌هایی مبتنی بر شناخت و منطبق بر سیاست‌های فروش شرکت می‌توانند زمینه‌های رشد و پیشرفت خود و در نهایت شرکت را فراهم آورند.

مدیر امور نمایندگان تاکیدکرد: ارایه خدمات رفاهی و تسهیلات و نیز تفویض حدود اختیار به نمایندگان براساس درجه کسب شده و توانمندی نمایندگان در سال آینده عملیاتی خواهد شد.   



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 248
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران