پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280069 تاریخ : 1396/03/07-13:47:26
,5,
توافقنامه پتروشیمی با هدف انتقال فناوری بزودی با یک شرکت اروپایی امضا می شود

یک مسئول شرکت ملی پتروشیمی:

توافقنامه پتروشیمی با هدف انتقال فناوری بزودی با یک شرکت اروپایی امضا می شود

مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی از مذاکره با یک شرکت معروف اروپایی با هدف انتقال تکنولوژی خبر داد و گفت: این توافقنامه که حاصل مذاکرات پس از برجام است، به زودی امضا می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نفت، حسین علیمراد مدیر سرمایهگذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کرد: توافق نامه با شرکت اروپایی در زمینه مشارکت در ایجاد لایسنس مشترک در پروژه های داخلی کشور است که اکنون متقاضیان زیادی دارد.

وی افزود: پس از هماهنگی با وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، جزئیات بیشتر این خبر خوش منتشر می شود.
به گفته وی، این توافقنامه حاصل مذاکرات پس از برجام است و خوشبختانه با پایان انتخابات آرام ریاست جمهوری؛ به زودی به امضاء طرفین می رسد.
علیمراد با بیان اینکه مساله انتقال تکنولوژی برای ما اهمیت زیادی دارد، افزود: مهم است برای پروژه هایی که ایران می خواهد از لایسنس استفاده شود، از لایسنس مشترک استفاده کنیم.
مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی از تمام شرکت های تولیدی در این صنعت خواست از فضای ایجاد شده در پسابرجام و به ویژه پس از انتخابات ریاست جمهوری استفاده کنند.
حسین علیمراد، افزود: متقاضیان سرمایه گذاری خارجی به مدیریت سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی مراجعه می کنند که تمایل همکاری و مشارکت با شرکت های تولیدی و هلدینگ ها دارند.
وی خطاب به مدیران عامل هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی،گفت: اگر پروژه ای در خصوص انتقال تکنولوژی جدید برای توسعه صنعت پتروشیمی در هر زمینه ای وجود دارد، حتما با هماهنگی با شرکت ملی صنایع پتروشیمی انجام شود.
علیمراد افزود: اگر طرح جدیدی در نظر دارید، می خواهید مذاکره کنید و امیدوار هستید منتج به اخذ تکنولوژی یا جذب سرمایه گذاری خارجی می شودشود، با شرکت ملی صنایع پتروشیمی هماهنگ باشد ؛چون در نهایت مدیریت برنامه ریزی شرکت ملی صنایع پتروشیمی باید در استراتژی توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی آن را ببیند.
به گزارش ایرنا، ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی ایران اکنون حدود 62 میلیون تن در سال است که با افتتاح هفت طرح جدید به 72میلیون تن افزایش می یابد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 256
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران