پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354569 تاریخ : 1397/05/27-11:26:36
,10025,
تهیه بیمه نامه عمر از محل خسارت فوت

اقدام شایسته ورثه بیمه‌گذار بیمه دانا در شاهرود

تهیه بیمه نامه عمر از محل خسارت فوت

یک بیمه گذار شرکت بیمه دانا، مبلغ خسارت بیمه‌نامه عمر همسر خود را به تهیه بیمه‌نامه عمر برای فرزندان خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، منیره عرب‌عاملی همسر مرحوم ابوالفضل عرب‌انصاری بیمه‌گذار و ورثه آن مرحوم در یک اقدام کم سابقه و ارزشمند تصمیم گرفت کل مبلغ دریافتی بابت خسارت بیمه‌نامه عمر همسر خود را که 750 میلیون ریال می‌شود، به خرید بیمه‌نامه عمر برای فرزندان خود اختصاص دهد.

وی در گفتگویی اظهار داشت: مرحوم عرب‌انصاری در شاهرود شغل آزاد داشت و دارای یک فقره بیمه‌نامه عمر بود که پس از فوت وی، تصمیم گرفتیم برای" مریم و مینا"، دختران آن مرحوم که 7 و 4 سال سن دارند، با هدف تامین آینده آنها مبلغ 750 میلیون ریال را صرف تهیه بیمه‌نامه عمر کنیم، لذا با مراجعه به شعبه شاهرود بیمه دانا در تاریخ سوم تیر ماه سال جاری، با پرداخت حق بیمه به صورت  یکجا به مدت بیست سال، فرزندان خود را تحت پوشش بیمه عمر این شرکت قرار دادیم.

خانم عرب عاملی با تشکر از خدمات و تلاش‌های ارزنده بیمه دانا، به ویژه شعبه شاهرود، هدف از این اقدام خود را آینده‌نگری و تامین آتیه فرزندان خود عنوان کرد.

گفتنی است: شعبه شاهرود بیمه دانا در راستای تحقق اهداف و رسالت شرکت در زمینه تامین امنیت خاطر آحاد جامعه در بخش‌های مختلف، با پرداخت کامل و به موقع خسارت فوت بیمه‌نامه مرحوم ابوالفضل عرب‌انصاری به مبلغ 750 میلیون ریال کوشید در جهت ایفای مسولیت و تعهدات قانونی خود گام بردارد. اقدام شایسته همسر بیمه گذار در تهیه بیمه‌نامه عمر برای فرزندان آن مرحوم نشان داد که نشانه‌هایی از فرهنگ بیمه در جامعه در حال شکل‌گیری است.

بیمه دانا به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال بیمه در کشور طی سالهای اخیر کوشیده است با پرداخت به موقع خسارت به زیان دیدگان در اعتماد‌سازی آحاد جامعه نسبت به خدمات صنعت بیمه موثر واقع شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 260
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران