پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 210680 تاریخ : 1395/03/24-14:00:52
,14,16,
تهرانی ها 22 شب افطار میهمان مجموعه ارم هستند

تهرانی ها 22 شب افطار میهمان مجموعه ارم هستند

پس از هماهنگی ها و برنامه ریزی بین بنیاد مستضعفان ،شبکه 4 صدا و سیمای جمهوری اسلامی و مجموعه ارم سبز جشن گنجینه رمضان با حضور میهمانان ویژه و هنرمندان مطرح کشور دیروز شنبه 22 خرداد ماه در مجموعه ارم سبز آغاز شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از پایگاه خبری بنیاد مستضعفان  بحیرایی دبیر ستاد خبری جشن گنجینه رمضان گفت:  پخش زنده این مراسم ساعت 22 با تلاوت قرآن مجید  اغاز وسپس مجریان برنامه اقبال واحدی و داریوش کاردان  با حضور بر روی صحنه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و خوشامد گویی به میهمانان برنامه را آغاز کردند.
در ادامه از عبدالرضا اکبری ،بازیگر پر آوازه کشور که جدیترین نقش وی در مجموعه معمای شاه به نقش " ارتشبد زاهدی " در حال پخش است  دعوت شد تابا تشویق حضار برروی صحنه آمده و گفتگویی را  مجریان برنامه با ایشان  انجام دهند.
دیگر میهمان برنامه رسول نجفیان خواننده و بازیگر کشور بود که ضمن حضور برروی صحنه به اجرای اثری در وصف پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) پرداخت و با استقبال حضار روبرو شد.
میهمان ویژه برنامه شب اول گنجینه رمضان ،یحیی آل اسحاق  عضو هیات امنای بنیاد بود که ضمن حضور در برنامه در مورد اقتصاد مقا ومتی و اقتصاد در خانواده سخنانی ایراد کرد . وی  نهاد خانواده را به عنوان نهادی اقتصادی برشمرد و به خانواده ها توصیه کرد اصول مدیریت اقتصادی را به فرزندان خود اموزش دهند از جمله تاکید کرد هر خانواده  در ابتدای سال برای هزینه ها و درامد کل سال بودجه نوشته و تا پایان سال طبق همان بودجه هزینه هایشان را مدیریت کنند.
همچنین وی آموزش های اقتصادی را در مدارس و دانشگاهها ضروری دانسته ولازمه ی اقتصادی شدن کل جامعه را رواج تفکر اقتصادی در بین تک تک افراد جامعه ذکر کرد.
 از دیگر بخشهای جذاب این جشن آتش بازی ،اجرای موسیقی  و برگزاری مسابقات مختلف برای کودکان و زوجهای جوان بهمراه اهداء جوایز بود.
 لازم بذکر است که جشن گنجینه رمضان تا تاریخ 17 تیرماه همه روزه  از ساعت 17 الی 24 در پارکینگ شهر بازی یک "مجموعه ارم " به همراه نمایشگاه جانبی با موضوعات فرهنگی و پذیرایی از میهمانان برگزار می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 276
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران