پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351535 تاریخ : 1397/04/09-10:54:13
,2,
تهران قهرمان هفتمین دوره‌مسابقات والیبال

تهران قهرمان هفتمین دوره‌مسابقات والیبال"جام ولایت"پست‌بانک‌ایران شد

تیم تهران با پیروزی بر تیم منتخب استان‌های گلستان و مرکزی قهرمان هفتمین دوره مسابقات والیبال بسیج پست بانک ایران "جام ولایت" شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران؛ در بازی پایانی تیم تهران با پیروزی 2 بر صفر مقابل منتخب استان‌های گلستان و مرکزی قهرمان و منتخب استان‌های قزوین، اصفهان، البرز و گیلان نیز در بازی رده‌بندی با پیروزی 2 بر یک مقابل خراسان شمالی مقام سوم را از آن خود کرد و تیم‌ منتخب استان‌های خراسان رضوی و شمالی نیر ضمن کسب جام اخلاق این مسابقات در مکان پنجم قرار گرفت و منتخب استان‌های کرمانشاه و هرمزگان در جایگاه‌ ششم ایستاد.

بنابراین گزارش: در مراسم اختتامیه که با حضور حمید عطائی نماینده وزیر و مسئول دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات و فناوری، اسدالله قزوینی معاون ورزشی مرکز بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیداصغر جلیلی‌نیا مدیرامور مالی، وحید اصفهانی رئیس اداره‌کل سرمایه انسانی و رفاه و دیگر مسئولان برگزار شد جوایز و کاپ مسابقات به سرپرستان و بازیکنان تیم های اول تا سوم اهداء گردید.
بنابراین گزارش: عبدالرحمان آقائی فرمانده حوزه مقاومت بسیج پست‌بانک‌ایران در مراسم اختتامیه این مسابقات ضمن تجلیل از مساعدت‌های دکتر فرحی مدیرعامل بانک و تمامی دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات از جمله اصفهانی، محمدمهدی شفیعی، مجید قنائی و حسین صدیق‌پور گفت: این مسابقات به‌مناسبت گرامیداشت یادوخاطره شهداء و آزادسازی خرمشهر با حضور کارکنان ورزشکار از سراسر کشور در قالب تیم‌های منتخب برگزار شد و هر دوره کیفیت بازی‌ها و نحوه برگزاری آن افزایش می‌یابد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت رعایت اخلاق و توجه به ارزش‌های دینی و انسانی در همه امور تصریح کرد: برد و باخت جزئی از ورزش و زندگی هر انسانی است و بایستی همکاری‌ها و فعالیت‌های گروهی را در خودمان تقویت کرده و همه اقدامات در جهت وحدت بیشتر و یکپارچگی و اتحاد برای پیشرفت و توسعه بانک باشد.
آقائی درپایان تأکید کرد: همه ما تلاش می‌کنیم تا با ایجاد محیطی با نشاط و شاداب به اهداف تیم بزرگ و مردمی پست بانک ایران که همانا ارائه خدمات متنوع بانکی به اقشار مختلف جامعه به ویژه در نقاط روستائی و دوردست کشور است کمک‌‌کرده تا این تیم به موفقیت برسد. درواقع موفقیت‌های تک‌تک ما ورزشکاران در موفقیت بانک تبلور می‌یابد.
شفیعی مسئول اجرائی این مسابقات نیز ضمن تقدیر از مدیران ارشد بانک به جهت همکاری در برگزاری آن، هدف از این مسابقات را ایجاد روحیه نشاط و همدلی در بین کارکنان برای دستیابی به اهداف بانک دانست.
گفتنی است: این مسابقات در فضای بسیار شاد و پرنشاط با همکاری اداره کل امور سرمایه انسانی و رفاه و حوزه مقاومت بسیج طی روزهای پنجم لغایت هفتم تیرماه سال جاری با حضور تیم‌های ذکر شده در شهرستان رامسر برگزار شد و تاکنون طی هفت دوره برگزاری این مسابقات تیم‌های تهران در دوره‌های اول، چهارم، ششم و هفتم و تیم‌های اصفهان، منطقه مرکزی و گیلان نیز به ترتیب در دوره‌های دوم، سوم و پنچم مقام اول را به خود اختصاص داده‌اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 305
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران