پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376196 تاریخ : 1397/06/18-14:33:27
,5,
تهران بعد از سیستان و بلوچستان فقیرترین استان از لحاظ منابع آب است

مدیرعامل آبفای استان تهران:

تهران بعد از سیستان و بلوچستان فقیرترین استان از لحاظ منابع آب است

مدیرعامل آبفای استان تهران در همایش تبیین وضعیت آب و فاضلاب شهرهای استان تهران گفت: استان تهران از نظر منابع آبی، در ج بعد از استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدرضا بختیاری افزود: در حال حاضر آب در کشور به یک مسئله راهبردی بدل شده است و در استان تهران بیش از میانگین کل کشور آب مصرف می‌شود.

او گفت: مناطق 21 و 22 تهران و شهرهای غرب استان عطش آب دارند که با صرف هزینه معادل 150 میلیاد تومان برای تجهیز تصفیه‌خانه ششم آب تهران، شهروندان آن محدوده نیز از آب با کیفیت برخوردار خواهند شد.
بختیاری گفت: برای اجرا و تکمیل شبکه فاضلاب شهرهای استان تهران حدود 9300 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که از این رقم حدود 340 میلیارد تومان آن از منابع دولتی تامین شده است و برای تامین بقیه آن به پیش‌فروش حق انشعاب، تبصره و ماده 7 متکی خواهیم بود.

او با بیان این‌که شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای استان تهران تاکنون فقط 12 درصد پیشرفت فیزیکی داشته افزود: از فرمانداران و شوراهای شهرهای تهران درخواست داریم با ترویج طرح پیش‌فروش انشعاب، این طرح را تسریع بخشند.
بختیاری گفت: در شهرهای استان تهران به ازای هر حق انشعاب فاضلاب مبلغ 285هزار تومان از مشترکان دریافت می‌شود در صورتی که معادل شش میلیون و 200هزار تومان هزینه می‌کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 357
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران