پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282600 تاریخ : 1396/05/16-14:39:04
,5,
تهدید خاموشی از سر کشور برداشته شد

تهدید خاموشی از سر کشور برداشته شد

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: با توجه به وضعیت هوا در حال حاضر مشکلی برای تامین برق کل کشور وجود ندارد و می‌توان گفت علی‌رغم این که تا آخر شهریورماه در حالت هشدار قرار داریم، اما نگرانی عمومی به طور کامل برطرف شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،محمود رضا حقی‌فام  با بیان این‌که در حال حاضر نگرانی برای تامین برق کشور تا حدودی برطرف شده است، اظهار کرد: در حال حاضر رزرو برق در کشور قابل قبول است.

وی با اشاره به آخرین اطلاعات برق کشور، عنوان کرد: روز شنبه مصرف برق 53 هزار مگاوات ثبت شد و این در حالی بود که امکان تامین 55 هزار و 500 مگاوات برق را داشتیم.

معاون هماهنگی توزیع توانیر ادامه داد: این بدین معنا است که در حال حاضر 2000 تا 2500 مگاوات ذخیره تامین برق در کشور وجود دارد که این میزان بسیار قابل قبول است.

حقی‌فام در خصوص میزان مصرف برق در تهران نیز گفت: در یک مقطع زمانی میزان مصرف برق در پایتخت بسیار افزایش یافت، اما در حال حاضر به دلیل مساعد شدن شرایط هوا میزان مصرف نیز کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پیک اضطراری صنعت برق که نگرانی زیادی برای آن وجود داشت برطرف شده، اما معمولا هر سال تا انتهای شهریورماه در حالت آماده باش قرار داریم تا اگر هوا مجددا گرم شد در تامین برق دچار مشکل نشود.

معاون هماهنگی توزیع توانیر با اشاره به وضعیت تامین برق در هفته‌های آینده، عنوان کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی به نظر می‌رسد که برای هفته آینده نیز از نظر تامین برق مشکلی وجود نداشته باشد، اما در هر صورت صنعت برق تا انتهای تابستان در حالت آماده باش است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 529
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران