پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282962 تاریخ : 1396/05/25-14:05:53
,14,
تنها چارسوق چوبی شهر تهران مرمت می شود

تنها چارسوق چوبی شهر تهران مرمت می شود

شهردار منطقه 11 تهران گفت: تنها چهارسوق چوبی شهر تهران باقی مانده از یکصد و بیست سال پیش واقع در خیابان فروزش از سوی سازمان زیباسازی مرمت می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، نصراله آبادیان ضمن اعلام این خبر افزود: طرح مطالعاتی اولیه مرمت این بنا آماده شده است که طی نشست مشترک با سازمان زیباسازی مقرر شد تا  گام اول مرمت و حفاظت از بنا  با ایجاد یک محدوده ترافیکی در خیابان منتهی به بنا به اجرا گذاشته شود.

آبادیان همچنین در ارتباط با گام بعدی مرمت چهارسوق چوبی ادامه داد: در گام دوم با همکاری سازمان زیباسازی طرحی جامع برای کل بافت پیرامونی و حوزه بلافصل بنا جهت بازآفرینی محدوده  چهارسوق چوبی در دستور کار قرار می گیرد.

شهردار منطقه 11 همچنین در ارتباط با اهمیت اثر تاریخی گفت:  این بنا تنها چهارسوق چوبی شهرتهران است که در گذشته و در ساخت آن برای حفاظت از بنا از "پیزور" که لایه ای از الیاف خرما است؛ استفاده شده است .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 396
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران