پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 388933 تاریخ : 1397/07/21-17:31:21
,3,
تنها 800 سپرده‌گذار تعاونی وحدت تعیین تکلیف نشدند

تنها 800 سپرده‌گذار تعاونی وحدت تعیین تکلیف نشدند

قائم مقام موسسه اعتباری ملل گفت: از مرداد سال گذشته که بنا به دستور بانک مرکزی رسیدگی به امور تعاونی وحدت به موسسه ملل واگذار شد، از مجموع 400 هزار سپرده‌گذار، تنها 800 نفر تعیین تکلیف نشدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدرضا مروجی با بیان اینکه از مجموع 400 هزار سپرده‌گذار تعاونی وحدت، تنها 800 نفر تعیین تکلیف نشده‌اند و بقیه سپرده‌های خود را دریافت کرده‌اند، افزود: از این تعداد، حدود 360نفر به‌طور کلی هیچ مراجعه‌ای برای تعیین تکلیف سپرده‌های خود نداشته‌اند.

وی درباره تعیین وضعیت نیروهای تعاونی منحل شده وحدت نیز گفت: به‌زودی هیئت تصفیه این تعاونی، در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد و نیروهایی که به موسسه ملل تکلیف شده است، با ایجاد شعب جذب می شوند و بقیه نیروها را هیئت تصفیه تعیین تکلیف می‌کند.

قائم‌مقام موسسه اعتباری ملل افزود: تعاونی وحدت حدود 500 میلیارد تومان تسهیلات به 64 هزار نفر پرداخت کرده بود که هیئت تصفیه این تعاونی و مدیران موسسه ملل درباره نحوه برگشت این تسهیلات، تصمیم می‌گیرند.

مروجی بابیان این که میزان رشد منابع موسسه اعتباری ملل سالانه بیش از 30درصد است، ادامه داد: سال گذشته به دلیل مسائل پیش‌آمده، رشد منابع این موسسه منفی بود، ولی به همت نیروهای پرتلاش این موسسه در شش ماه ابتدای امسال، این رشد از حالت منفی خارج شد و به مثبت 15 درصد رسید و با توجه به میزان توفیقات، می‌توان برای رشد 60 درصدی منابع تا پایان سال هدف‌گذاری کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 324
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران