پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 248906 تاریخ : 1395/08/23-14:41:12
,10026,
تندیس « بلوغ هوش تجاری » به بیمه ایران رسید

در نخستین کنفرانس هوشمندی تجاری؛

تندیس « بلوغ هوش تجاری » به بیمه ایران رسید

در نخستین کنفرانس هوشمندی تجاری، شرکت سهامی بیمه ایران موفق شد ضمن ارایه یک کارگاه تخصصی با عنوان تجربه های برتر هوشمندی تجاری، جایزه بلوغ هوش تجاری در بخش « سازمانها در فاز بهره برداری BI» را به خود اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، ارزیابی اظهار نامه های برتر با حضور کارشناسان و ارزیابان این کنفرانس در سازمانهای مربوط انجام و سازمان های برتر برای دریافت تندیس بلوغ هوش تجاری برگزیده شدند.

بنا به این گزارش ، دریافت این تندیس از آن جهت اهمیت دارد که سازمانهای بزرگی در این کنفرانس شرکت داشتند و این تندیس نشان دهنده پیشرو بودن بیمه ایران در فرآیند هوشمندی تجاری است و این در حالی است که سازمان های بزرگی مانند بانکها در حال آماده سازی برای ایجاد این فرآیند هستند.

جایزه این دستاورد بزرگ که حاصل تلاش کارکنان حوزه فناوری اطلاعات شرکت است به نمایندگی از آنان به آقای« محمد حضرتی » از فناوری اطلاعات و آمار بیمه ایران اهداء شد.

 بر اساس برنامه ریزی انجام شده ، بیمه ایران در آینده نزدیک  با بکار گیری  سامانه آماری ، داشبوردی و هوشمندی تجاری « ساده »  که هم اکنون  در پورتال جدید در دسترس  مدیران و برخی کارشناسان است گام موثری در چابک سازی  شرکت و حضوری  پر رنگتر و قوی تر از همیشه در بازار رقابتی صنعت بیمه کشور خواهد داشت .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 338
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران