پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 375268 تاریخ : 1397/06/07-10:25:19
,14,
تمدید مهلت ارسال اصل مقالات به همایش ملی میراث فرهنگی و توسعه پایدار

تمدید مهلت ارسال اصل مقالات به همایش ملی میراث فرهنگی و توسعه پایدار

مهلت ارسال اصل مقالات به دبیرخانه دایمی دومین همایش ملی میراث فرهنگی و توسعه پایدار که تاکنون 80مقاله به آن ارسال شده است تا دهم شهریور ماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، سعید امیریان مسئول دبیرخانه دائمی همایش امروز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: با توجه به زمان بندی های صورت گرفته  این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی شود و دبیرخانه نسبت به تعیین تکلیف مقالاتی که پس از تاریخ مورد اشاره وصول کند مسولیتی نخواهد داشت. 

وی اظهار داشت: تاکنون تعداد 80 اصل مقاله توسط دبیرخانه دایمی دومین همایش میراث فرهنگی و توسعه پایدار دریافت شده که در حال طی مراحل داوری هستند.

برگزاری پیش نشست همایش 
امیریان در ادامه از برگزاری پیش نشست دومین همایش ملی میراث فرهنگی و توسعه پایدار – پنل راه و شهرسازی در روز سه شنبه 13 شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: پیش نشست دومین همایش ملی میراث فرهنگی و توسعه پایدار از ساعت 14 تا 16 در سالن جلسات معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی برگزار  می شود. 
او افزود: شرکت در این نشست برای عموم آزاد است و علاقمندان می توانند برای هماهنگی ورود به محل جلسه با دبیرخانه همایش تماس بگیرند. 
وی در ادامه « میراث فرهنگی، توسعه پایدار و مدیریت سرزمین»،« میراث فرهنگی، توسعه پایدار و راه و شهرسازی»،« میراث فرهنگی، توسعه پایدار و مدیریت آب»،«میراث فرهنگی، توسعه پایدار و هویت»،«میراث فرهنگی، توسعه پایدار و گردشگری»،«میراث فرهنگی، توسعه پایدار صلح و وفاق ملی»، «میراث فرهنگی، توسعه پایدار و نو آوری و فناوری»،«میراث طبیعی و توسعه پایدار» که به تصویب شورای سیاست گذاری همایش رسیده است را از محورهای برگزاری این همایش اعلام کرد.
علاقمندان ،پژوهشگران ، اساتید و دانشجویان می توانند برای هرگونه اطلاع از نحوه ارسال مقالات و شرکت در همایش به پرتال همایش به آدرسhttp://mtp.richt.ir  مراجعه و یا با دبیرخانه همایش به شماره 66736858-021 تماس برقرار کنند. به افراد شرکت کننده در همایش«میراث فرهنگی و توسعه پایدار » گواهی معتبر شرکت در همایش اعطا می شود.
گفتنی است؛ دومین همایش «میراث فرهنگی و توسعه پایدار » توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و با همکاری سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و سازمان برنامه و بودجه برگزار می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 277
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران