پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377817 تاریخ : 1397/07/09-10:29:42
,10028,22,
تمامی مراکز درمانی تامین اجتماعی لرستان استانداردهای ایزو دارند

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان:

تمامی مراکز درمانی تامین اجتماعی لرستان استانداردهای ایزو دارند

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: 40 درصد جمعیت این استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و از خدمات درمانی این سازمان استفاده می کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امین بهاروند اظهار داشت: در سطح استان لرستان، 12 مرکز درمانی، 3 بیمارستان، 3 پلی کلینیک تخصصی و 6 درمانگاه با امکانات درمانی مجهز، خدمات رسانی به بیمه شدگان را انجام می دهند.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان درآمد-هزینه ای است که بر اساس شاخص های جمعیتی باید جهت ارائه خدمت به مردم، مراکز درمانی ایجاد کند.
وی ادامه داد: در حال حاضر در تمامی شهرستان های این استان به جز  شهرستان الشتر، مرکز درمانی تامین اجتماعی وجود دارد و به مردم خدمات لازم ارائه می شود.
دکتر بهاروند با اشاره به وضعیت بیمارستان های تامین اجتماعی در سطح استان لرستان، تصریح کرد: در خرم آباد بیمارستان 256 تختخوابی تامین اجتماعی با 170 تخت فعال در حال خدمت رسانی به بیماران است و طرح بازسازی و توسعه این بیمارستان از سال های قبل آغاز شده است.
وی افزود: همچنین بیمارستان 32 تختخوابی کوثر بروجرد در حال ساخت و بیمارستان 32 تختخوابی نرگس دورود نیز در حال طراحی بوده و تا پایان امسال، احداث آن آغاز می شود.
وی در خصوص تجهیزات مطلوب تامین اجتماعی در حوزه درمان گفت: امکانات و تجهیزات پزشکی استاندارد و مدرنی در مراکز درمانی سازمان مستقر است و کمبودی در بحث تجهیزات پزشکی نداریم.
دکتر بهاروند ادامه داد: روش های مختلف نوبت دهی را جهت تسهیل و دسترسی آسان مردم به پزشکان طراحی نمودیم و هم اکنون مردم می توانند از طریق حضوری، تلفنی، اینترنتی و روش جدید USSD ویزیت خود را اخذ نمایند.
وی گفت: طی ارزیابی سالانه وزارت بهداشت، هر سه بیمارستان استان لرستان، اعتبار بخشی درجه یک را دارا هستند. بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد در سطح استان نیز، رتبه اول را کسب کرده و تمامی 12 مرکز درمانی لرستان، استانداردهای ایزو را دارا هستند.
دکتربهاروند اظهار کرد: نقش مردم در کیفیت بخشی به درمان بیمار بسیار حائز اهمیت است و انتظار داریم بیمه شدگان از روش های روز الکترونیکی که جهت نوبت دهی و ویزیت بیمار در بیمارستانها طراحی و اجرا شده، استفاده کنند و از ازدحام در مراکز درمانی که باعث به تاخیر افتادن نحوه درمان می شود، خودداری نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 265
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران