پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278089 تاریخ : 1395/12/27-10:57:49
,15,10028,
تلفن های ثابت قطع دو طرفه، وصل می شود

مقام مسئول:

تلفن های ثابت قطع دو طرفه، وصل می شود

معاون امورمشتریان شرکت مخابرات گفت: شرکت مخابرات ایران به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1396، تلفن های ثابتی که به دلایل مختلف بجز دستور قضایی قطع شده اند را وصل می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت مخابرات ایران، «داود زارعیان» با اعلام این مطلب، افزود: برای تسهیل در ارتباط تلفنی هموطنان در ایام نوروز، تلفن های ثابتی که به دلایل مختلف بجز صدور دستور قضایی قطع دو طرفه شده اند، به صورت یک طرفه وصل می شوند.

وی هدف از این اقدام را کسب رضایت مشتریان در کسب خدمات شرکت مخابرات ابران اعلام کرد.
به گفته زارعیان، با انجام این کار، تلفن های دایر شده تا رسیدن هزینه ها به 80 درصد ودایع قطع نمی شود، اما از مشتریان درخواست می شود با پرداخت بدهی خود از طریق سامانه 2000 و 1818، شرکت مخابرات را در ارایه خدمات مناسب یاری کنند.
معاون امورمشتریان شرکت مخابرات تصریح کرد: هدف ما رضایت 100 درصدی مشتریان است و با تغییر کامل در روندها و فرایندها. به تحقق این رضامندی کمک می کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران