پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 253101 تاریخ : 1395/10/08-17:33:36
,1,22,
تلاش کنیم کارها در چارچوب قوانین و مقررات انجام شود

تلاش کنیم کارها در چارچوب قوانین و مقررات انجام شود

معاون اعتبارات و بین‌الملل بانک مهر اقتصاد در نشست با کارکنان شعب خراسان جنوبی بر انجام کارها مطابق با قوانین و مقررات تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خراسان جنوبی، ایرج نیک ‌اختر- معاون اعتبارات و بین‌الملل بانک - در دیدار با کارکنان شعب استان، اظهار داشت: فرصت خدمت به مردم، نعمتی است که در اختیار کارکنان بانک قرار گرفته لذا باید قدر آن را بدانیم و به خلق خدا خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه مدیریت امانت و وظیفه سنگینی است که به افراد سپرده شده، ابراز داشت: کسانی که در جایگاه مدیریت قرار گرفته اند باید مهر و محبت را در فضای کاری جاری و ساری کنند و شیوه مدیریت مشارکتی را برای پیشبرد بهتر امور برگزینند.

نیک‌اختر با تاکید بر به روز رسانی دانش و اطلاعات شغلی، ابراز داشت: همواره تلاش کنیم تا کارها در چارچوب قوانین و مقررات و مطابق ضوابط انجام شود چرا که در اینصورت نتایج مثبتی متوجه خود و سازمانی که در آن کار می کنیم خواهد شد.

معاون اعتبارات با اشاره به اهمیت اجرای اقتصاد مقاومتی، خاطر نشان کرد: همه باید در  بانک ارزشی مهر اقتصاد فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم و بکوشیم تا در تحقق اقتصاد مقاومتی سهیم باشیم.

وی نظارت بر نحوه مصرف تسهیلات را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید به واحدهای تولیدی نیمه کاره که هزینه کرده‌اند و در حین کار با مشکل مشکل مواجه شده اند کمک کنیم چه را که اگر صدای تولید خاموش شود آثار زیانباری بر اقتصاد کشور تحمیل می شود لذا همه ما در این زمینه مسؤول هستیم.

بر اساس این گزارش معاون اعتبارات و بین‌الملل بانک در سفر به استان خراسان جنوبی از شهرک صنعتی بیرجند، شرکت آیدا سرام و پروژه مسکن مهر نیز بازدید به عمل آورد و از آمادگی بانک مهر اقتصاد برای حمایت از پروژه‌هایی که در زمینه اشتغال، اقتصاد مقاومتی و تولید مسکن فعال هستند خبر داد.

گفتنی است با مشارکت بانک مهر اقتصاد تا کنون یک ‌هزار و 500 واحد مسکونی به بهره‌برداری رسیده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 255
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران