پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376957 تاریخ : 1397/06/27-12:30:00
,2,
تلاش شورای عالی فضای مجازی برای ارائه متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان بله

تلاش شورای عالی فضای مجازی برای ارائه متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان بله

دبیر شورای عالی فضای مجازی از تلاش برای ارائه متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان «بله» خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالحسن فیروزآبادی که در برنامه «10:10 دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان حضور یافته بود، با تاکید بر این که نباید فضای انحصار در پیام رسان های داخلی ایجاد شود، گفت: باید در کنار پیام رسان های داخلی دارای مخاطب بالا، چند پیام رسان با کاربردهای خاص نیز وجود داشته باشد.

وی افزود: در مرکز ملی فضای مجازی تلاش بر این است که این کاربردها تعریف و به عنوان مثال خدمات بانکی روی پیام رسان «بله» متمرکز شود.

 

«بله» یک پیام رسان داخلی با قابلیت انجام عملیات های بانکی مانند خرید شارژ، پرداخت قبض، کارت به کارت و ... که با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 300
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران