پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 305270 تاریخ : 1396/07/10-09:33:29
,10028,
تلاش برای شناسایی مشکلات بیمه ای کارفرمایان به صورت تخصصی

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی:

تلاش برای شناسایی مشکلات بیمه ای کارفرمایان به صورت تخصصی

دردیدار معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با رئیس کمیسیون مالیات، کار و تأمین اجتماعی اتاق بازرگانی ایران که با حضور مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی کارفرمایان و سازمانها انجام پذیرفت، بر توسعه ارتباطات در راستای رفع موانع و مشکلات کارفرمایان تأکید شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دکتر محمدرضا جعفریان معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی در این دیدار با تشریح اقدامات سازمان تأمین اجتماعی در جهت تسهیل امور کارفرمایان اظهار داشت : سازمان تأمین اجتماعی طی چند سال گذشته با توسعه تعامل با شرکای اجتماعی بویژه در حوزه کارفرمایان موفق شده با جلب اعتماد آنها اقدامات بسیار خوبی را اجرایی کند .

دکتر جعفریان گفت: بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان ، تلخیص و تنقیح بخشنامه های صادره و تسهیل تقسیط بدهی های کارفرمایان و توسعه خدمات غیر حضوری و خدمات الکترونیکی از جمله اموری است که سازمان تأمین اجتماعی پیشرفت های خوبی در آن داشته است .

وی خاطر نشان کرد: کاهش زمان بازرسی از دفاتر قانونی به یکسال حاصل تعاملات خوب شرکای اجتماعی وسازمان تأمین اجتماعی است  و امیدواریم بستر لازم برای اجرای صحیح و دقیق بازرسی از دفاتر قانونی مطابق دستورالعمل های صادره فراهم شود .

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به این موضوع که تأمین اجتماعی برای احصا و حل مشکلات جامعه کارفرمایی و تشکل های صنفی کارفرمایان تلاش می کند، گفت : در طول چند سال گذشته با برگزاری جلسات و همایش های تخصصی در بخش های مختلف تلاش کرده ایم مشکلات کارفرمایان را بشکل تخصصی احصا و با تهیه و ارسال گزارش های تحلیلی به مقامات ارشد سازمانی زمینه حل مشکلات کارفرمایان در واحد های اجرایی را فراهم سازیم .

رسیدگی به نحوه بازرسی از دفاتر قانونی و مبنا قرار گرفتن آخرین سال مالی در بازرسی از دفاتر قانونی، توسعه خدمات غیر حضوری ،کاهش مدت زمان بررسی پرونده ها در هیاتهای بدوی و تجدید نظر ، ازدیگر موضوعاتی بود که معاون فرهنگی واجتماعی سازمان تامین اجتماعی در این جلسه به آن اشاره کرد.

محمود تولایی، رییس اتاق بازرگانی کاشان و رییس کمیسیون مالیات، کار و تأمین اجتماعی در این دیدار گفت: کارفرمایان انتظار دارند بخشنامه ها، آیین نامه یادستورالعمل های این سازمان باید بقدری شفاف ومبتنی بر قوانین باشد که امکان برداشت های متفاوت و تفسیرهای مختلف از آنها در واحدهای اجرایی سازمان وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به عملکرد هیأت های بدوی تشخیص مطالبات در شعب سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت : یکی از درخواست های جامعه کارفرمایی صدور رای بر اساس مدارک و مستندات و واقعیت های موجود و نه صرفاً بر اساس دستورالعمل های سازمان است  .

تولایی با تأکید بر اهمیت احیای شورای عالی تأمین اجتماعی، تصریح کرد: این شورا در گذشته فعال بوده و چند سالی است که فعالیتش متوقف شده است. به‌طور حتم احیای آن می‌تواند برای ارتقای سطح کیفیت بیمه اجتماعی در کشور مؤثر باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 269
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران