پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376047 تاریخ : 1397/06/17-11:32:03
,17,22,
تقویت نگرش کارآفرینانه و افزایش خلاقیت از اهداف برگزاری باشگاه کارآفرینان نوجوان‌ است

منصوری در مراسم اختتامیه باشگاه کارآفرینان نوجوان‌ تنکابن:

تقویت نگرش کارآفرینانه و افزایش خلاقیت از اهداف برگزاری باشگاه کارآفرینان نوجوان‌ است

معاون‌ توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تقویت نگرش کارآفرینانه و افزایش خلاقیت از اهداف برگزاری باشگاه کارآفرینان نوجوان‌ است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت تعاون، مراسم اختتامیه باشگاه کارآفرینان نوجوان‌ تنکابن با حضور عیسی منصوری، معاون‌ توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سعدی پور رییس اداره آموزش و پرورش تنکابن و با حضور خانواده های دانش آموزان 16 شهریور در تنکابن برگزار شد.

منصوری در این رابطه گفت: باشگاه کارآفرینان نوجوان‌ تنکابن به مدت 4 روز از تاریخ 13 تا 16 شهریور با همکاری دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و مرکز تربیت مربی کرج طراحی و بومی سازی شده و توسط مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی مهام طبرستان در شهر تنکابن استان مازندران اجرا شد.
وی افزود: این دوره که توسط اساتید دانشگاه صنعتی شریف با همکاری موسسه توسعه کارآفرینی هند و مرکز تربیت مربی فنی و حرفه ای کرج طراحی شده است، در دوره نخست در مشهد و سپس در تنکابن اجرا شده که قرار است در فاز بعدی در سراسر کشور به اجرا درآید.
معاون‌ توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هدف از این باشگاه توانمندسازی و مهارت افزایی،  تقویت نگرش کارآفرینانه و پرورش خلاقیت دانش آموزان دختر و پسر،  در رده سنی 12تا 15 سال است گفت: تقویت نگرش کارآفرینانه و افزایش خلاقیت، تقویت تفکر طراحی، تقویت  توانمندی های سمت چپ مغز، نوآوری، اعتماد به نفس و ... در طی یک دوره  2 ساله ازدیگر اهداف این باشگاه است که مورد استقبال خانواده ها نیز قرار گرفته است .
گفتنی است: بعد از برگزاری این کمپ چهار روزه دانش آموزان در یک پلت فرم مجازی با مربی ها و پشتیبان های خود در ارتباط خواهند بود و هر دو هفته یکبار بصورت حضوری دور هم جمع خواهند شد و تمرین هایی را ادامه انجام خواهند داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 294
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران