پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265910 تاریخ : 1395/11/13-10:51:24
,10025,
تقدیرانجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی از دکتر صادق

تقدیرانجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی از دکتر صادق

رییس انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران و رییس چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی ازدکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا تقدیر کردند .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، اباصلت خراسانی و سید احمد طباطبایی با اهدای لوح سپاسی به دکتر بیژن صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا از خدمات و توجهات ویژه به امر آموزش قدردانی کردند .

متن لوح سپاس بدین شرح است:

"بدون شک ارتقای هم اندیشی و همفکری صاحب نظران،مراکز علمی و تحقیقاتی و دستگاه های اجرایی به یافتن راهبردها و ساز و کارهای لازم برای ایجاد و گسترش تعاملات و مبادلات علمی و تجربیات تخصصی،کمک شایانی جهت تقویت بنیه پژوهشی و ارتقای همکاری های علمی و اجرایی می نماید چرا که هر فعالیت نظام مند در گرو تلاش خردمندانه و تعامل بهینه اساتید و مدیران است .

اکنون در سالی که به نام سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل مزین شده، ایران عزیز دیگر بار شاهد گردهمایی اندیشه های بالنده و تابناک عرصه آموزش و منابع انسانی بوده تا در فضای پر شتاب دانش جهانی زمینه را برای شکوفایی ظرفیت های ملی فراهم سازد .

بدین وسیله ضمن پاسداشت اهتمام ارزنده جنابعالی در جهت ترویج و تحکیم فرهنگ یادگیری و توسعه سرمایه انسانی،توفیق و تعالی روزافزون حضرت عالی را از درگاه ایزد منان در ظل توجهات حضرت ملی عصر(عج) مسالت داریم ."



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 337
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران