پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376553 تاریخ : 1397/06/22-11:25:56
,10028,22,
تقدیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان از مدیر کل تامین اجتماعی کردستان

تقدیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان از مدیر کل تامین اجتماعی کردستان

مدیرکل تامین اجتماعی استان کردستان، در همایش تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر مورد تقدیر ستاد احیاء امر به معروف از و نهی از منکر استان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، درهمایش تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر که با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین آیت الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه ، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، معاونین استانداری، فرمانداران و مدیران ارشد استان برگزار شد، از مدیر کل تامین اجتماعی کردستان تقدیر شد.

در این همایش  با اهداء لوح تقدیری با امضاء مشترک نماینده ولی فقیه، استاندار و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از سید صلاح قریشی مدیر کل تامین اجتماعی کردستان و مجموعه همکاران این اداره کل به عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر تقدیر و تشکر به عمل آمد.

متن کامل این لوح تقدیر به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای سید صلاح قریشی
رئیس محترم شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل تامین اجتماعی استان کردستان
ماه محرم و قیام امام حسین (ع) را به حقیقت باید در راستای امر به معروف و نهی از منکر نامید چرا که سیدالشهداء(ع) درباره هدف از قیام خود فرمودند : قصد دارم به معروف عمل کنم و از منکر باز دارم .
در هفته امر به معروف با آرزوی توفیق روزافزون برای جنابعالی که در راستای حاکمیت بخشیدن به ارزشهای دینی در پرتو عمل به فریضتین الهی امر به معروف و نهی از منکر و کسب توفیق الهی با استناد به نتایج ارزیابی بازرسان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در سال 1397 اعضای محترم شورای امر به معروف و نهی ازمنکر آن اداره در زمینه انجام کار تبلیغی در شهر و محیط اداری حائز رتبه دوم در سطح دستگاههای اجرایی استان گردیده است . لذا جا دارد از خدمات ارزنده جنابعالی و دیگر اعضاء تشکر نموده و به رسم یادبود این لوح ؛ تقدیم حضورتان می گردد . از خداوند متعال آرزوی توفیق برای جنابعالی و همکاران گرامیتان در راستای خدمت هرچه بیشتر به نظام اسلامی ؛ زیر سایه پر برکت مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) مسئلت داریم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 407
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران