پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265298 تاریخ : 1395/11/05-10:13:50
,22,10025,
تقدیر از نمایندگان برتر بیمه

تقدیر از نمایندگان برتر بیمه "ما" در بازدید مدیرعامل از شعبه یزد

مهندس صفدری مدیرعامل بیمه "ما" به همراه تعدادی از معاونین، مشاورین و مدیران از شعبه یزد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" ، در طی این بازدید امیر حسین قربانی معاون توسعه بازار و شبکه فروش ، اکبر زاهدوند مشاور مدیرعامل ، امیر شفیعی مدیر امور شعب و شهروز مجیدی مدیر فناوری اطلاعات  مهندس صفدری را همراهی کردند.

بر اساس این گزارش، در این بازدید در خصوص وضعیت موجود پرتفوی شعبه و شرایط دسترسی به وضعیت مطلوب جلسه ای با حضور  نمایندگان  و کلیه پرسنل  این شعب برگزار شد . همچنین مسائل و مشکلات شعب و وضعیت خدمات رسانی به مشتریان مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین نمایندگان محترم شعبه یزد نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را تشریح و مطرح نمودند و توجه به همفزایی، دقت و سرعت در امور بیمه گری و اصل مشتری مداری و رعایت حقوق بیمه گذاران از جمله نکات مهم این مسائل بود  و در راستای "ما بودن" و "برندینگ" و "بازاریابی نوین" موضوعاتی را بررسی و تبادل نظر نمودند.

در پایان طی مراسمی از نمایندگان برتر سال 95 که در فروش کلیه بیمه نامه ها و شاخص های بیمه گری و مالی برتر بودند، تقدیر به عمل آمد.افراد منتخب آقایان حامد محمدی،وحید شاهدی باغ خندان، حسین صدیق زاده و سید علی محمد خبیری بودند.




ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 279
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران