پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306759 تاریخ : 1396/07/25-13:09:27
,17,
تفاهمنامه همکاری اتاق بازرگانی تهران با کمیته امداد برای رفع سوء تغذیه کودکان

تفاهمنامه همکاری اتاق بازرگانی تهران با کمیته امداد برای رفع سوء تغذیه کودکان

تفاهمنامه همکاری اتاق بازرگانی تهران با کمیته امداد امام خمینی برای رفع سوء تغذیه کودکان زیر شش سال در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران امضا شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، پرویز فتاح در حاشیه این نشست اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه در نشست ها با فعالان اقتصادی بنا داریم به صورت هدفمند از کمک آنان به مستمندان استفاده کنیم ،گفت: یکی از طرح های همکاری با اتاق بازرگانی "طرح هم سفره" است که از مدت ها قبل آغاز شده است.

وی افزود: امروز در تفاهمنامه ای بنا شد از ظرفیت فعالان اقتصادیِ صنایع غذایی برای رفع سوء تغذیه کودکان زیر شش سال استفاده کنیم. 
فتاح گفت : 90 هزار کودک زیر شش سال تحت پوشش این طرح قرار دارند که برای تغذیه این کودکان، ماهانه 85 هزار تومان پرداخت می کنیم.
رئیس کمیته امداد امام با بیان اینکه به همین تعداد کودک زیر شش سال نیز به علت نداشتن امکانات مالی در پوشش این طرح نیستند ، گفت: بنا شد در طرح همسفره با اختصاص بخشی از عواید تولید فعالان اقتصادی، کودکان غیرپوشش نیز وارد طرح کنیم. 
فتاح افزود: هموطنان با خرید محصولاتی که در طرح هم سفره عرضه می شود در این طرح شریک خواهند بود ، بخشی از مبلغ خرید در این طرح به رفع سوء تغذیه کودکان زیر شش سال اختصاص می یابد. 
خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران هم گفت: طرح هم سفره علاوه بر شریک شدن فعالان اقتصادی در تغذیه کودکان زیر شش سال، بستری است که در آن، کمیته امداد نیز محصولات این طرح را تبلیغ و اطلاع رسانی خواهد کرد تا بازار این محصولات توسعه یابد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 336
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران