پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349165 تاریخ : 1397/02/29-17:54:17
,15,
تغییرات از آن چه که می بینید به شما نزدیک تر است/ رتبه اول دولت الکترونیکی به بیمه مرکزی تعلق گرفت

تغییرات از آن چه که می بینید به شما نزدیک تر است/ رتبه اول دولت الکترونیکی به بیمه مرکزی تعلق گرفت

عضو هیات مدیره و معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران: بلاک چین در حال حاضر دیگر تنها یک حرف نیست، در دنیا از آن استفاده و در آن سرمایه گذاری می شود ما باید خود را با این تغییرات هماهنگ کنیم.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، مهندس باقری اصل عضو هیات مدیره و معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران در همایش نشست راهبردی فناوران صنعت و بیمه، گزارشی از عملکرد دولت الکترونیک ارئه کرد: نسل اول دولت الکترونیک مباحثی مثل اتوماسیون شکل گرفت، که در یک محدوده کوچکتر با ابزارهای محدود از فناوری اطلاعات استفاده میکردند و با به کارگیری منابع محدود توانست بخشی از کار خود را اتوماسیون کند. 

وی در ادامه گفت: در نسل دوم سیلو های اطلاعاتی را شکل دادندکه یک دیگردیسی استفاده از فناوری اطلاعات را رقم زد و تمامی سازمان ها با این موضوع درگیر بوده اند و در این فاصله نسلی از خدمات الکترونیکی شکل گرفت که بیزینس دستگاه ها به سمت  IT  میرفت. 

باقری اصل افزود: در نسل سوم بحث یکپارچگی در بیزینس پیش آمد و هدف ما عملا بهبود کیفیت خدمات، کاهش هزینه ها ،کاهش زمان سرویس بوده است.

معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: در بدو ورود دولت الکترونیک بحث بر این بود که چه سیستم هایی الکترونیکی شوند و چگونه دولت را مجبور به پذیرش معماری سرویس گرا کنیم. موفق شده ایم تا به امروز 2500 خدمات را شناسنامه دار کنیم و از همین اطلاعات که به دست ما می رسد می توان سبد ارزشمندی از اطلاعات را شکل داد و دولت را وادار کردیم متناسب با ساختار شناسنامه ها پیش رود. 

باقری اصل در بخش  دوم صحبت های خود به بازدید از 1700 سرویس خبر داد و گفت: باید اعلام کنم که رتبه اول دولت الکترونیکی به بیمه مرکزی تعلق گرفت و این دستاورد بزرگ را باید به آن ها تبریک گفت. و یکپارچگی داده به همت و تلاش سازمان ها تحقق پیدا کرده است. و این تغییر و تحولات می تواند باعث دگرگونی در کسب و کار شود .

عضو هیات مدیره دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران در پایان گفت: تغییر روند ها در حوزه سرویس  IT  تقریبا عجیب است. باید بگویم تغییرات از آن چه که میبینید به شما نزدیکتر است، بلاک چین در حال حاضر دیگر تنها یک حرف نیست، در دنیا از آن استفاده و در آن سرمایه گذاری می شود ما باید خود را با این تغییرات هماهنگ کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 305
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران