پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354473 تاریخ : 1397/05/25-09:16:28
,14,
تغییر در معاونت گردشگری به نفع سازمان و بخش خصوصی نیست/ نباید تلاش‌ها و زحمات محب خدایی را نادیده گرفت

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهان‌گردی ایران:

تغییر در معاونت گردشگری به نفع سازمان و بخش خصوصی نیست/ نباید تلاش‌ها و زحمات محب خدایی را نادیده گرفت

حرمت‌الله رفیعی گفت: تغییر در معاونت گردشگری به‌نفع سازمان میراث‌فرهنگی و بخش خصوصی گردشگری نیست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، حرمت‌الله رفیعی رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و جهان‌گردی ایران امروز پنجشنبه 24 مرداد 97 گفت: محب‌خدایی از زمانی که در معاونت گردشگری کار خود را آغاز کرده برای ارتقای این بخش زحمات زیادی را متحمل شده است.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات معاون گردشگری تعامل گسترده با بخش خصوصی بوده است به‌طوری‌که روسای انجمن‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی گردشگری در حال حاضر با معاون گردشگری جلسات ماهانه دارند و فرصت می‌یابند تا رو در رو مشکلات و مسائل را مورد بررسی قرار دهند.

رفیعی اضافه کرد: خوشبختانه معاون گردشگری در تمام تصمیم‌گیری‌ها از نظرات و پیشنهادهای بخش خصوصی نیز استفاده می کنند که این موضوع برای فعالان این حوزه بسیار مهم است.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهان‌گردی ادامه داد: دایره فعالیت در معاونت گردشگری بسیار گسترده است و معاون گردشگری باید به صورت فازبندی‌شده مسائل این حوزه را بررسی و رفع کند.

وی گفت: نباید تلاش‌ها و زحمات معاون گردشگری را نادیده گرفت، محب خدایی پیش از معاونت در سازمان میراث فرهنگی، چهار سال در حوزه مرتبط با این بخش فعالیت کرده است و این موضوع یک شاخص مثبت او در قیاس با معاونان گردشگری پیشین سازمان است.

رفیعی اظهار کرد: امیدواریم شایعه تغییرات در معاونت گردشگری کذب باشد چراکه این تغییرات به نفع سازمان و بخش خصوصی گردشگری نیست و امیدواریم با حضور محب‌خدایی شاهد ارتقای معاونت گردشگری باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 336
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران