پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 303095 تاریخ : 1396/06/06-09:40:29
,3,
تعیین تکلیف نحوه پرداخت منتظر رای کارشناس رسمی دادگستری است

سپرده گذاران تعاونی‌ منحله بدر توس :

تعیین تکلیف نحوه پرداخت منتظر رای کارشناس رسمی دادگستری است

فرآیند انتقال حساب (کانورت) سپرده گذاران تعاونی منحله «بدر توس» به اتمام رسیده است اما نهایی شدن این موضوع همچنان در انتظار تایید کارشناس رسمی دادگستری است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین، با  وجود برداشته شدن گام مهم کانورت حسابهای تعاونی منحله بدر توس، رفع مشکل سپرده گذاران این تعاونی، در انتظار تایید کارشناس رسمی دادگستری  و ارائه اسناد ملکی توسط هیات تصفیه به موسسه اعتباری کاسپین (برای تامین کسری) است.

بر اساس این اطلاع، تعیین نحوه پرداخت به مشتریان تعاونی یاد شده منوط به این گزارش است تا به محض آماده شدن، اطلاع رسانی شود.

شایان ذکر است که فرایند رسیدگی به وضعیت سپرده‌های تعاونی‌های هشتگانه منحله با مصوبه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بعد از انتقال کامل حساب‌های تعاونی‌های منحله در موسسه اعتباری کاسپین پیگیری می شود.

بر همین اساس، روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین برای ساماندهی وضعیت پاسخگویی و تکریم سپرده گذاران صبور، کسب اطلاع از واحدهای فنی مسئول در موسسه اعتباری کاسپین را به صورت روزانه پیگیری کرده و از این پس، جدیدترین اخبار از تحولات هر تعاونی را به محض دریافت به اطلاع سپرده گذاران محترم خواهد رساند.

گفتنی است که در گزارش های بعدی، خبرهای تکمیلی و برنامه زمان بندی شده تنها از مسیر‌ سایت رسمی موسسه به اطلاع سپرده گذاران محترم خواهد رسید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 270
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران