پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 304283 تاریخ : 1396/06/26-11:09:39
,6,
تعاونی تکتام نوین تندیس تعاونی برتر ملی را از آن خود کرد

تعاونی تکتام نوین تندیس تعاونی برتر ملی را از آن خود کرد

شرکت تعاونی تکتام نوین به عنوان یکی از شرکت‌های گروه تام در دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر به عنوان یکی از 35 تعاونی برتر درسطح استانی و فرا استانی موفق به اخذ لوح و تندیس تعاونی برتر ملی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، این جشنواره که  13 شهریور و همزمان با هفته تعاون، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، از 35  تعاونی برتر در سه گرایش توزیعی، صادرات و ارزآوری و اشتغال و کارآفرینی تقدیر به عمل آمد.

 برمبنای این گزارش، انتخاب و معرفی تعاونی‌های برتر کشور همه ساله با هدف ترویج فرهنگ تعاون و شناساندن الگوها و نمونه‌های موفق تعاونی  انجام می‌شود.

 محمد صفرزاده مدیرعامل شرکت تکتام نوین در این خصوص اظهار کرد: تندیس کسب شده بر اساس بررسی عملکرد شرکت از بین 13هزار شرکت، اتحادیه و اتاق های تعاون کشور در بخش های مختلف تولیدی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی به شرکت تکتام نوین تعلق گرفته است.

 وی افزود: موفقیت های این شرکت که به همت کارکنان تکتام نوین به دست آمده، تکتام را شایسته برتر شدن در سطح ملی و اخذ لوح و تندیس تعاونی برتر کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 286
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران