پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310811 تاریخ : 1396/09/20-18:27:02
,17,
تصویب 2 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در بخش صنعت، معدن و تجارت از ابتدای دولت دوازدهم

مدیر کل دفتر سرمایه گذاری خارجی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد:

تصویب 2 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در بخش صنعت، معدن و تجارت از ابتدای دولت دوازدهم

به گفته مدیر کل دفتر سرمایه گذاری خارجی وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت دوازدهم 2 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی برای 38 پروژه در بخش صنعت، معدن و تجارت مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ افروز بهرامی در سخنان کوتاهی در نشست خبری امروز قائم مقام وزیر در امور تولید و معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از ابتدای دولت یازدهم 11 میلیارد دلار پروژه با استفاده از سرمایه گذاری خارجی در بخش صنعت، معدن و تجارت مورد تصویب هیأت سرمایه گذاری خارجی قرار گرفت که شامل 252 پروژه بود و 106 پروژه آن افتتاح شدند.

وی با اعلام اینکه از مجموع این سرمایه گذاری‌های خارجی 2 میلیارد دلار مربوط به دولت دوازدهم و شامل 38 پروژه بود، افزود: با توجه به اینکه در 20 سال گذشته در مجموع 40 میلیارد دلار یعنی معادل سالی 2 میلیارد دلار جذب سرمایه گذاری خارجی در تمام حوزه ها داشتیم‌، این میزان جذب سرمایه گذاری خارجی از آغاز دولت یازدهم در بخش صنعت، معدن و تجارت قابل توجه بود.

بهرامی با تأکید بر اینکه انتقال تکنولوژی و دسترسی به بازارهای بین المللی در تمامی قراردادهای خارجی جدید لحاظ شده است، تصریح کرد: توزیع سرمایه گذاری خارجی متوازن شده و به سمت استان‌های کشور سوق داده شده است. در این مدت فارس، بوشهر و کرمان بیشترین سرمایه گذاری خارجی را توانستند جذب کنند. کشورهای آلمان، ایتالیا و چین نیز بیشترین سرمایه گذاری را انجام دادند.

 

مدیر کل دفتر سرمایه گذاری خارجی وزارت صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: بخش صنعت، معدن و تجارت سالانه 20 میلیارد دلار سرمایه گذاری (اعم از خارجی و داخلی) نیاز دارد که 6 میلیارد دلار آن را برای سرمایه گذاری خارجی در نظر گرفتیم.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 266
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران