پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349460 تاریخ : 1397/03/01-14:14:36
,5,
تشدید جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز در روستاهای استان البرز

تشدید جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز در روستاهای استان البرز

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب روستایی استان البرز از شدت گرفتن طرح جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز در روستاهای استان البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عبدالحسین حسن زاده، مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب روستایی استان البرز در ارتباط با اجرای طرح برخورد ضربتی با انشعابات غیرمجاز روستاهای استان اظهار داشت، برای تحقق این مهم استفاده از ظرفیت‌های مردم در روستاها در دستورکارقرار گرفته است.

 وی بیان کرد: با توجه به اینکه حجم قابل توجهی از آب تأمین شده روستاها در قالب انشعاب‌های غیرمجاز به مصرف می‌رسد ساماندهی این انشعاب‌ها یک ضرورت است.
حسن زاده افزود: برای به حداقل رساندن چالش کم آبی تابستان در روستاهای استان البرز از هم اکنون تدابیر لازم اتخاذ گردیده که بخش مهمی از این امر می‌تواند قطع و جمع آوری انشعابات غیرمجازروستاها باشد.
وی عنوان کرد: فرسودگی شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال آب نیز از دیگر عواملی است که به بحران کمبود آب استان دامن می زند و با این وجود نیاز است اعتبار موردنیاز بازسازی و نوسازی شبکه‌های فرسوده اروستاهای استان تأمین شود.
 وی یادآور شد: حجم آب موجود، تأمین کننده آب روستاهای استان است ولی این مهم در صورتی محقق می‌شود که با ساماندهی انشعابات غیر مجازونوسازی شبکه می‌توانیم هدر رفت آب را به حداقل برسانیم.
 مدیرعامل شرکت آبفار استان البرزدر ادامه افزود: اکنون حجم آب تأمینی برای روستاهای استان البرز 18 میلیون مترمکعب ریال است که در حدود 44 درصد از آن به دلیل انشعاب‌های غیرمجاز و فرسودگی شبکه به هدر می‌رود.
 وی در ادامه متذکر شد: که در سال 97 الویت اول شرکت در اجرای پروژه‌های آبرسانی روستاها مدیریت مصرف و اصلاح وباسازی شبکه و استاندارد سازی انشعابات در استان خواهد بود تا انشالله با ایجاد فرهنگ مدیریت مصرف در بین مشترکین و اقدامات قاطع در جمع آوری انشعابات غیر مجاز بتوانیم بدون هرگونه مشکل قطعی یا مدیریت فشار در شبکه تابستان را به سر انجام برسانیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 273
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران