پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 226761 تاریخ : 1395/07/25-11:25:27
,17,21,
تسهیلات به ایجاد رونق در بازار مسکن منجر نشد

حسین افضلی:

تسهیلات به ایجاد رونق در بازار مسکن منجر نشد

رقم وام مسکن با قیمت خانه همخوانی ندارد

عضوکمیسیون عمران مجلس،با بیان اینکه ادامه رکود در بازار مسکن نشان از ناکافی بودن تسهیلات اعطایی برای مسکن دارد،گفت:تسهیلات اعطای در قیاس با توان پرداخت مردم و قیمت های مسکن در بازار همخوانی ندارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از خانه ملت، سیدحسین افضلی  با اشاره به آینده بازار مسکن، گفت: هر چند با اتخاذ سیاست اعطای تسهیلات مسکن بازار تا حدودی روند صعودی و رونق به خود گرفت،اما این رویه خیلی زود به سیر نزولی تبدیل شد.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رکود موجود در بازار مسکن نشان از ناکافی بودن تسهیلات مسکن و همچنین ناکارآمد بودن این روش است، افزود: طبق پیش بینی ها با ادامه وضع فعلی بازار مسکن از رکود خارج نخواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه مسکن را جدای از مسائل دیگر نمی توان دید،تصریح کرد: باید برای پیش بینی آینده بازار مسکن چند مولفه کنار هم باشند تا بتوان به آینده این بازار امیدوار شد.

تسهیلات مسکن با توان پرداخت مردم و قیمت های مسکن در بازار همخوانی ندارد

وی ادامه داد: بسیاری از هزینه هایی که اکنون از طریق ارگان های مختلف به بخش مسکن تحمیل می شود؛باید مورد بازنگری قرار بگیرد تا قیمت مسکن کاهش یابد.

این نماینده مردم در مجلس دهم،با بیان اینکه تسهیلات اعطایی در بحث مسکن در قیاس با توان پرداخت مردم و قیمت های مسکن در بازار همخوانی ندارد، گفت: باید راهکار جدی و کار کارشناسی دقیقی در این راستا انجام شود.

وی با تاکید برضرورت ساماندهی بازار مسکن در رابطه با مسکن های موجود و واحدهای ساخته شده،تصریح کرد:در شرایط فعلی بازار مسکن امکان خرید برای مردم وجود ندارد و بخش عمده ای از سرمایه های مردم نیز دراین بخش راکد مانده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،یادآور شد: بازار مسکن نیازمند برنامه ریزی کارشناسی و دقیق برای خروج از رکود و ایجاد رونق در آن است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 247
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران