پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 307082 تاریخ : 1396/07/30-14:40:57
,3,
تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان

تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان

مدیر عامل موسسه اعتباری ثامن در جلسه هم اندیشی با حضور در جمع مدیران ستادی و سرپرستان استان ها ، ضمن خوشامدگویی به کلیه مدعوین، اعلام داشت: قطعا اگر مشکلات پیش آمده برای هر بانک یا موسسه مالی دیگری رخ می داد،ممکن بود آن سازمان با مشکلات بسیار بزرگتری مواجه شود ولی مجموعه ثامن با داشتن مشتریانی فهیم و وفادار و حرکت جهادی کارکنان همچنان با صلابت تر از گذشته به فعالیت خود ادامه می دهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، وی با والا برشمردن فرهنگ سازمانی حاکم در موسسه ثامن،بیان داشت:فرهنگ سازمانی موسسه براساس مدیریت مشارکتی شکل گرفته است و ما معتقدیم که برنامه ها و طرح های سازمانی باید از سطوح پایین دریافت و به مدیران ارسال شود که قطعاً کوشش همکارن مجموعه دارای زمینه غیر قابل توصیف است و همچنین تصریح کرد : این باور قلبی همه ماست که مجموعه ثامن با اعتقادات قلبی تک تک مشتریان و تلاش کارکنان و و عنایات حضرت ثامن الائمه(ع) هنوز پابرجاست و پابرجا نیز خواهد ماند.

مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن تلاش موسسه را تقویت اطمینان و اعتماد سازی دوسویه میان سازمان و مشتریان و همچنین افزایش ذهنیت مثبت میان مشتریان توصیف کرد و گفت:تاکید همیشگی اینجانب توجه هر چه بیشتر به مشکلات سپرده گذاران و طرح های انگیزشی برای کارکنان است و الویت باید به پاسخگویی بهتر به مشتری باشد .

نظری توکلی در مورد ارائه تسهیلات به مشتریان اعلام کرد  دو طرح تسهیلاتی در سطح شبکه ابلاغ شده است و خاطر  نشان کرد : مطابق اعداد و ارقام گزارش شده موسسه ثامن از نظر منابع ، مصارف و سپرده گذاری مشتریان برابر با چند بانک و موسسه مالی است و موسسه ثامن به عنوان اولین موسسه مالی پیشرو در طرح جایزه خوش حسابی باید بیشتر از گذشته در این موضوع اقدام نماید.

عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری ثامن خواستار تقویت روحیه مثبت میان همکاران شد و پیشنهاد کرد: تقویت روحیه همکاران جهت مقابله با مشکلات سازمان ، یک راه حل مناسب برای برون رفت از وضعیت کنونی به شمار می‌آید. در این مسیر  لازم است ، پویایی و نوآوری دوران گذشته را بازیابیم .

وی با اشاره به اهمیت تمرکز بر فعالیت حرفه‌ای در نظم بانکی و تاکید بر باورهای کارشناسی برای رفع مشکلات موسسه، تصریح کرد: وظیفه همه ما در این شرایط حساس، حمایت از حرفه‌ بانکداری است و در این مسیر باید به اصول حرفه ای پایبند باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 367
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران