پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350858 تاریخ : 1397/03/28-10:05:31
,5,22,
ترمیم خسارت‌های طوفان در شبکه توزیع برق البرز/ اختلال برق در هیچ منطقه‌ای نداریم

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز:

ترمیم خسارت‌های طوفان در شبکه توزیع برق البرز/ اختلال برق در هیچ منطقه‌ای نداریم

ناصر اسکندی اختلال چند روزه شبکه برق در برخی مناطق این استان را ناشی از طوفان های اخیر دانست و گفت: با تلاش بی وقفه همکاران ما، در حال حاضر برق تمامی مناطق استان وصل بوده و شبکه پایدار است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو، ناصر اسکندری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، درباره خبر منتشر شده دربرخی سایت ها مبنی برگله مندی مردم کمالشهر این استان از قطعی متداوم برق، اظهار داشت: به علت طوفان و شرایط نامساعد جوی اخیر در استان البرز، سقوط درختان و تابلوهای تبلیغاتی بر روی خطوط انتقال برق موجب اختلال در برق رسانی به مشترکین شد.

وی ادامه داد: استان البرز در مجموع دارای 340 فیدر برق است که 70 مورد از آنها دچار مشکل شد که این تعداد فیدر، 20 درصد شبکه برق استان را شامل می شود.
اسکندری با اشاره به اینکه سهم عمده خاموشی‌های گسترده در استان مربوط به عوامل طبیعی است، عنوان داشت: این اتفاقات، رخدادهای طبیعی بوده و قطعی تداوم جریان الکتریکی در این شبکه‌ها امری اجتناب‌ناپذیر است که همکاران ما در شرکت توزیع توانستند در مدت زمان کوتاهی وضعیت را به حالت عادی برگردانند.
وی در انتهای سخنان خود گفت: در حال حاضر برق تمامی مناطق استان البرز وصل است و هیچ یک از مشترکین و مناطق مشکل قطعی برق ندارند.
چندی پیش برخی سایت‌ها از قطعی برق در منطقه کمالشهر استان البرز و گلایه مردم خبر داده بودند که مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز اعلام کرد طی بررسی های بعمل آمده در زمان حاضر مشکلی در شبکه برق البرز وجود ندارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 307
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران