پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399306 تاریخ : 1397/07/25-14:12:45
,10026,
تراز اداره کل تامین اجتماعی بوشهر مثبت است

در نشست شورای اداری تامین اجتماعی بوشهر مطرح شد؛

تراز اداره کل تامین اجتماعی بوشهر مثبت است

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: تراز تامین اجتماعی استان مثبت است و این یک نقطه قوت محسوب می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، عبدالله شیرکوند اظهار داشت: مدیرانی که بتوانند همواره عملکرد خود را مستند و همراه با آمار و ارقام بیان کنند، مدیران قوی هستند و لذا انتظار دارم روسای شعب و واحدهای تخصصی استان همیشه با اعلام آمار عملکرد خویش را ارایه دهند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر بیان داشت: روسا و کارکنان استان با تلاش هدفمند و برطرف کردن نقاط ضعف، شاخص های عملکردی و رتبه استان در ارایه خدمات به مردم را بیش از پیش ارتقا دهند.
وی بر رعایت نظم و انضباط در  همه امور و همچنین اعتمادسازی تاکید کرد و گفت: روسای شعب ارتباط خود را با فرمانداران شهرستان ها تقویت کرده و مشکلات و وضعیت سازمان را به ایشان توضیح دهند چرا که اگر سازمان بزرگی مثل تامین اجتماعی دچار مشکل شود، کشور با مشکل مواجه خواهد شد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: ما تقریبا نیمی از روز را با یکدیگر می گذرانیم و لذا انتظار می رود با حفظ اتحاد و همدلی، سعی و تلاش بی وقفه در تسریع و تسهیل امور مخاطبان فراهم آید.
در این نشست که با حضور روسای شعب و واحدهای تخصصی اداره کل تامین اجتماعی استان برگزار شد، عبداله شیرکوند تاکید کرد: تکریم و قدردانی از تمامی تلاش ها و فعالیت ها وظیفه ی انسانی و سازمانی بوده و ایجاد مودت و دوستی در بین کارکنان و جامعه هدف و شرکای اجتماعی سازمان، سرلوحه تمامی امور است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 277
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران