پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 252642 تاریخ : 1395/10/05-12:33:09
,3,
تدوین برنامه استراتژیک و نقشه راه

تدوین برنامه استراتژیک و نقشه راه "ثامن"

معاون سرپرستی استان سمنان موسسه اعتباری ثامن از بازنگری و تدوین برنامه استراتژیک ثامن به‌عنوان نقشه راه، برای دستیابی به رشد و حضور قدرتمند در بازار رقابت بانکی خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن؛ امیر احسانی  با تأکید بر اهمیت همکاری و انسجام در بین واحدهای صف و ستاد اظهار داشت: همه ما عضو خانواده بزرگ ثامن هستیم و موفقیت ثامن درگرو احساس مسئولیت کارکنان به‌منظور تحقق اهداف است.

احسانی با تشریح برنامه‌های سه‌ماهه پایانی سال و آمار منابع، مصارف و مطالبات افزود: آمارها حاکی از کاهش مطالبات و افزایش منابع است که باید این رشد در شبکه تداوم یابد و روند رشد صعودی خود را حفظ کند.

وی با اظهار امیدواری به چشم‌انداز پیش رو گفت: کاهش میزان مطالبات غیر جاری از برنامه‌ها و اولویت‌های موسسه در سه ماه آخر سال است.

احسانی با تأکید بر اهمیت سرمایه انسانی در ثامن، تصریح کرد: اولویت ثامن توجه به سرمایه انسانی با پرداختن به امور رفاهی کارکنان و اجرای برنامه‌های آموزشی مستمر به‌منظور غنی‌سازی دانش و اطلاعات و حفظ حرکت رو به رشد با دستیابی به اهداف تعیین‌شده است.

وی در انتها اضافه کرد: تلاش یک‌ساله کارکنان در سه ماهه باقی مانده جمع‌بندی خواهد شد لذا از همه همکاران و وکلا طرف قرارداد انتظار داریم در مدت باقی‌مانده تا پایان سال با هوشیاری برای دستیابی به اهداف ابلاغی تلاش کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 303
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران