پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266498 تاریخ : 1395/11/23-08:13:16
,10029,
تدوین 22 برنامه عملیاتی در حوزه درمان تامین اجتماعی

تدوین 22 برنامه عملیاتی در حوزه درمان تامین اجتماعی

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، گفت: ارتقای هتلینگ یکی از 22 برنامه تامین اجتماعی در حوزه درمان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  دکتر محمدعلی همتی افزود: براساس آمارها و اطلاعات جدید آمار بیماران سرطانی هر سال رو به افزایش است.

وی ادامه داد: به دو دلیل افزایش سن جامعه و سالمندی که به عنوان یکی از چالش های حوزه سلامت و به دلیل تشخیص ها ی بهتر و آسیب های محیطی در سال های آینده، افزایش بیماران سرطانی را شاهد خواهیم بود.

همتی گفت: سالانه حدود 100 هزار بیمار سرطانی جدید به آمار بیماران سرطانی در کشور افزوده می شود و در سال های آینده به 150 هزار نفر در سال می رسد و امیدواریم که ما بتوانیم خدمات حوزه درمان را گسترش دهیم.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی به جهت اینکه به ریل اصلی خدمات خودش بازگشته است باید ریل گذاری ویژه در بخش خدمات هم می رسید که به همین منظور تاکنون خدمات خوبی ارائه شده است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی افزود: سابقه 10 ساله گذشته سازمان نشان می دهد که سازمان دچار چالش هایی بوده و برنامه هایی که با تغییر مدیریت به فراموشی سپرده شد البته هدف اصلی سازمان ارائه خدمات 18 گانه است که در حوزه درمان فعالیت های خوبی صورت گرفت و برنامه راهبردی در این زمینه داریم.

همتی ادامه داد: در این سازمان برنامه عملیاتی را در همه حوزه ها تدوین و اجرا کرده و در حوزه درمان 22 برنامه داریم که ارتقای هتلینگ یکی از این برنامه ها است که به همین دلیل شاهد رضایتمندی بیماران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بحث دیجیتالی کردن دستگاه رادیولوژی و نظام ارجاع مسیر خوبی در حوزه درمان تعیین کرده و امیدواریم سال آینده سایر برنامه های درمانی را اجرایی کنیم.

همتی اضافه کرد: ارتقای تجهیزات بیمارستان های تامین اجتماعی از دیگر برنامه های سازمان است که با 10 تا 20 سال قبل قابل قیاس نیست و یکی از این تجهیزات رادیوتراپی است که این دستگاه در کشور یونیک و با کیفیت است و ما ورژن 2016 آن را افتتاح می کنیم و مزایای خوبی دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 218
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران