پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306978 تاریخ : 1396/07/29-16:00:01
,10028,
تدوین 130 برنامه عملیاتی در سال 96 نتیجه ثبات مدیریت در سازمان تامین اجتماعی است

معاون امور بیمه ای سازمان تامین اجتماعی در اراک مطرح کرد :‌

تدوین 130 برنامه عملیاتی در سال 96 نتیجه ثبات مدیریت در سازمان تامین اجتماعی است

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به فراهم ساختن زیر ساخت های لازم در ارایه خدمات الکترونیک به ذینفعان، از آمادگی سازمان تامین اجتماعی برای جهشی بزرگ در حوزه های خدمات الکترونیک خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ محمد حسن زدا در جلسه شورای اداری تأمین اجتماعی استان مرکزی، گفت : در سازمان تامین اجتماعی با قدمت بیش از  60 سال  برای اولین بار در 4 سال گذشته مدیر عاملی از بدنه اجرایی سازمان به این مهم منصوب شد که ثمره این انتخاب، برقرای آرامش در سازمان، انجام فعالیت ها مطابق با برنامه و تنظیم برنامه استراتژیک است.

وی گفت : در تهیه سند برنامه راهبردی سازمان تأمین اجتماعی، حرکت به سمت سازمانی چابک و سرآمد در پاسخگویی با فرآیندهای هوشمند به عنوان اولویت های مهم گنجانده شده است  که از آن جمله می توان به ایجاد شعب تمام مکانیزه و ارایه خدمات الکترونیک به ذینفعان اشاره کرد.

معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه 130 برنامه عملیاتی این سازمان برای سال 96 تهیه و تدوین شده است، افزود: از مجموع  این برنامه های عملیاتی بیش از 50 برنامه مربوط به امور بیمه ای است  و تاکنون نیز اقدامات اساسی و مهمی در ارایه خدمات و سهولت در دسترسی برای بیمه شدگان، ‌مستمری بگیران و کارفرمایان به این خدمات صورت گرفته است که از جمله می توان به بهره مندی از سیستم حیات و ممات و رخداد ازدواج و طلاق بر خط  اشاره کرد.

زدا گفت: تا پایان سال 96 بخش مهمی از این 50 برنامه عملیاتی با اولویت رضایت مندی مخاطبان و سرعت در ارایه خدمات اجرایی می شود.

وی در پایان گفت : همه ماهه قریب به 6 هزار میلیارد تومان در قالب تعهدات کوتاه و بلند مدت به بیمه شدگان و مستمری بگیران پرداخت می شود که این مبلغ از محل پرداخت حق بیمه های بیمه شدگان تامین می شود.

در این جلسه محمدرضا بیدهندی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی در سخنانی گفت: تعداد مستمری بگیران استان مرکزی نسبت به دهه گذشته بیش از 2 و نیم درصد افزایش یافته و این در حالیست که نرخ رشد بیمه شدگان در استان مرکزی متناسب با این افزایش مستمری بگیران نبوده است .

وی گفت: در حال حاضر تعداد بیمه شدگان استان مرکزی 298 هزارو 671 نفر و تعداد مستمری بگیران نیز 64 هزار و 295 نفر است.

بیدهندی گفت: پیش بینی هزینه های بیمه ای استان مرکزی در سال 96 رقمی معادل 1340 میلیارد تومان خواهد بود.

دکتر عدلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی نیز در این جلسه در سخنانی با اشاره به وضعیت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت:‌ طرح های زیر بنایی و ارتقای هتلینگ و اورژانس در هر سه بیمارستان تامین اجتماعی استان مرکزی به نحو بسیار مطلوب انجام شده است به طوریکه اغلب بیمارستانهای ملکی سازمان  در کشور از طرح هتلینگ این بیمارستانها الگو گرفته اند .

وی گفت : ضریب اشغال تخت بیمارستانی در استان مرکزی هم اکنون به بالای 85 درصد رسیده است که از شاخص کشوری (75درصد ) بالاتر است.

دکتر عدلی گفت: در سال 1395 در مراکز درمانی استان مرکزی تعداد 4 میلیون و 227 هزار نفر پذیرش بیمار به صورت سرپایی داشته ایم و این در حالی است که پلی کلینیک شبانه روزی ابن سینا در اراک با قدمت 60 سال بیش از یک میلیون نفر مراجعه کننده را پذیرش کرده است .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 370
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران