پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 303108 تاریخ : 1396/06/06-11:27:17
,3,
تداوم عملیات تعیین تکلیف سپرده‌ها در موسسه اعتباری کاسپین

سپرده گذران تعاونی‌های منحله هشتگانه، اخبار رسمی را پیگیری کنند؛

تداوم عملیات تعیین تکلیف سپرده‌ها در موسسه اعتباری کاسپین

موضوع انتقال حسابها و زمانبندی تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی‌های منحله هشتگانه، در همه بخش‌های موسسه اعتباری کاسپین با جدیت در حال انجام است و اخبار این حوزه، از کانال رسمی روابط عمومی و سایت موسسه منتشر خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین، این موسسه متعهد است تا کلیه حساب‌های تعاونی‌های هشتگانه منحله را منتقل کند و سپرده گذارانی که حساب آنها به این موسسه منتقل شده، می‌توانند جهت تعیین تکلیف سپرده‌های خود به شعب مجاز که فهرست آنها در پایگاه اینترنتی موسسه اعتباری کاسپین و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران درج شده، مراجعه کنند.

بر این اساس، آن دسته از سپرده گذارانی که هنوز حساب‌هایشان به موسسه اعتبار کاسپین منتقل نشده، مطلع باشند که فرمولی کردن اطلاعات( به منظور ایجاد امکان پرداخت) و انجام امور فنی در حوزه نرم افزاری، امری پیچیده و عمدتاً زمان بر است.

از همین رو کندی فرآیند انتقال نیز دور از ذهن نیست و نیازمند صبوری سپرده گذاران تعاونی هایی است که حساب‌های آنها در حال انتقال است.

بر همین اساس، روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین برای ساماندهی وضعیت پاسخگویی و تکریم سپرده گذاران صبور، کسب اطلاع از واحدهای فنی مسئول در موسسه اعتباری کاسپین را به صورت روزانه پیگیری کرده و از این پس، جدیدترین اخبار از تحولات هر تعاونی را به محض دریافت به اطلاع سپرده گذاران محترم خواهد رساند.

شایان ذکر است که فرایند رسیدگی به وضعیت سپرده‌های تعاونی‌های هشتگانه منحله با انتقال کامل حساب‌های تعاونی‌های منحله در موسسه اعتباری کاسپین پیگیری می شود؛ از همین رو  و با توجه به حجم بالای کار و تعدد تعاونی‌ها، برخی تعاونی‌های منحله در این حوزه به گام بعدی کار رسیده اند و برخی در مراحل میانی قرار دارند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 282
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران