پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 253480 تاریخ : 1395/10/12-14:58:47
,10028,10030,
تخفیف 50 درصدی هتل ها و مراکز اقامتی برای بازنشستگان

تخفیف 50 درصدی هتل ها و مراکز اقامتی برای بازنشستگان

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری، از تخفیف 50 درصدی هتل ها و مراکز اقامتی زیرپوشش این شرکت برای تمام بازنشستگان دولت و تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مهرداد تاوتلی، با اشاره به اینکه سهامداران اصلی شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی، بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری و تامین اجتماعی هستند، گفت:این شرکت 64 هتل و مرکز اقامتی در24 استان کشور دراختیار دارد که بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی می توانند از آن ها استفاده کنند.

تاوتلی اظهارکرد: بازنشستگان متقاضی می توانند از امروز با ارائه کارت شناسایی و تماس با شماره تلفن 42643 برای رزرو هتل و استفاده از مکان های اقامتی موجود، بهره مند شوند.
وی با اشاره به اینکه پذیرایی و غذای بازنشستگان و مستمری بگیران نیز مشمول تخفیف 20 درصدی است، افزود: در این طرح مدیران هتل ها، حق دریافت سرویس 15 درصدی برای غذا را از بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی ندارند.
تاوتلی با بیان اینکه ارتقای کیفیت و خدمات هتل های شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی از برنامه های امسال و سال آینده است، گفت: براساس برنامه زمان بندی شده، قرار است استاندارد هر کدام از هتل های تحت پوشش، تا یک ستاره واقعی افزایش پیدا کند.
وی ازساخت پنج هتل 5 ستاره در شهرهای یاسوج، شیراز، اصفهان، رامسر و نوشهر خبر داد و ابراز امیدواری کرد: ساخت هتل های 5 ستاره در پنج استان کشور تا سال 98 به پایان برسد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 292
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران