پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 317099 تاریخ : 1396/12/22-13:43:17
,14,17,
تخصیص اعتبار 800 میلیارد تومان برای گردشگری دریایی

به منظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی؛

تخصیص اعتبار 800 میلیارد تومان برای گردشگری دریایی

سازمان بنادر و دریانوردی، برای توسعه گردشگری دریایی، در فاز­ اول­ این طرح 8 هزار میلیارد ریال تخصیص داده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی؛­­ مهدی کامیاب­ مدیر توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ­گفت: کشور ما ظرفیت ­بالایی در زمینه صنعت گردشگری دارد که متاسفانه در سال های گذشته مغفول واقع شده است.

وی افزود: با اتخاذ سیاست های مشخص و روشنِ­­مدیرعامل سازمان بنادر در حوزه گردشگری دریایی در فاز­ اول­­تسهیلات­ 8000 میلیارد ریالی در نظر گرفته شده است که می تواند به توسعه آن کمک کند.
مدیر توسعه زیرساختهای گردشگری دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: با ایجاد ساختار جدید گردشگری دریایی در معاونت مهندسی و توسعه امور زیربنایی، فعالیت های مربوط به زیرساخت های این بخش به طور متمرکز پیگیری خواهد شد.
وی ادامه داد: بخشی نگری و توجه نکردن به نقطه نظرات کارشناسان باعث شد تا گردشگری دریایی آنگونه که در اهداف­ و برنامه ها آمده بود رشد نکند.
کامیاب­ گفت:­ برای توسعه­ ­گردشگری­ دریایی نشست های­ تخصصی برگزار می شود تا همه ­­چالش های این بخش­ مشخص شود. با استفاده ازنظر کارشناسان و نخبگان می توان گردشگری دریایی را توسعه داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 344
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران