پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306580 تاریخ : 1396/07/24-09:56:39
,1,
تحلیل نقاط قوت و ضعف نقش مهمی در پیشبرد اهداف بانک دارد

تحلیل نقاط قوت و ضعف نقش مهمی در پیشبرد اهداف بانک دارد

مجمع نهایی بازرسی شعب بانک مهر اقتصاد استان قم با حضور عضو هیئت مدیره بانک و مدیر کل بازرسی و حسابرسی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد ، یوسف مرتضایی رئیس هیئت مدیره بانک  در این مجمع ضمن تقدیر از عملکرد استان قم، اظهار داشت: کارکنان استان توانسته اند با برنامه ریزی و به کارگیری تمامی امکانات و قابلیت ها در مسیر تحقق اهداف بانک قدم بردارند و امیدواریم این حرکت رو به رشد ادامه داشته باشد.

مرتضایی تصریح کرد: جذب منابع، بهبود مصارف، افزایش سوددهی و بهروری استان، نشان دهنده این است که اهداف بانک توسط کارکنان استان مورد توجه قرار گرفته است و همکاران در راستای اهداف عالیه مجموعه مهر تلاش می کنند.

عضو هیئت مدیره بانک ادامه داد: یکی از راه های پیشبرد اهداف و برنامه ها، تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف و بهبود آنها می باشد لذا با وجود سرمایه انسانی ارزشمند، متعهد و متخصص بانک می توان با برگزاری دوره ها و کارگاه های صحیح آموزشی، زمینه افزایش رشد و توسعه را فراهم ساخت.

 وی تاکید کرد: انتظار داریم در پایان سال 96 شاهد موفقیت های بیشتر استان در زمینه های توسعه سهم بازار و مصرف بهینه منابع و کنترل مطالبات جاری باشیم، چرا که استان قم یک استان ویژه است و انتظارات از آن بالاست.

در ادامه این مجمع - محسن منشوری - مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک– گفت: در سال جاری با همکاری کارشناسان و مدیران بازرسی سراسر کشور شیوه حسابرسی مطابق با استانداردهای جدید صورت گرفت.

مدیر کل بازرسی و حسابرسی تصریح کرد: آموزش، هدایت و پیشگیری اصلی ترین رویکرد حوزه بازرسی و حسابرسی بانک است تا با افزایش سیستم کنترل های داخلی بتوانیم سوء استفاده های احتمالی و تخلفات را کاهش دهیم.

وی با اشاره به اینکه سلامت اداری و مالی همواره مورد تاکید مدیران بانک بوده است، گفت: پیشگیری قبل از وقوع آسیب، در اولویت برنامه ها قرار دارد که این مهم با نظارت و بازرسی دقیق امکان پذیر است، لذا بازرسی دقیق و مستمر همراه با ارائه راهکارهای پیشگیرانه می تواند از تخلفات مالی جلوگیری نماید.

گفتنی است در ابتدای مجمع، بهروز درخشان - رئیس اداره امور شعب استان قم  به ارائه گزارشی از عملکرد استان در حوزه های مختلف منابع، مصارف، معوقات و میزان سودهی شعب پرداخت و اظهار داشت: تلاش داریم تا ضمن بازاریابی و رصد بازارهای مختلف اقتصادی از قابلیت های موجود استفاده بهینه کنیم و به کلیه اهداف خود جامع عمل بپوشانیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 187
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران