پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266152 تاریخ : 1395/11/17-08:33:08
,10025,
تحقق سود 17 درصدی، بازیابی هویت سازمانی و آغاز پذیره نویسی سهام این شرکت

کریم خان زند خبر داد

تحقق سود 17 درصدی، بازیابی هویت سازمانی و آغاز پذیره نویسی سهام این شرکت

عملکرد 10 ماهه بیمه نوین در سال 95 حاکی از کاهش خسارت تا میزان 18 درصد در نتیجه پیاده سازی مدیریت صحیح ریسک در شرکت از ابتدای سال جاری بوده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل شرکت بیمه نوین با اعلام این خبر گفت:

عملکرد 10 ماهه بیمه نوین در سال 95 حاکی از کاهش خسارت تا میزان 18 درصد در نتیجه پیاده سازی مدیریت صحیح ریسک در شرکت از ابتدای سال جاری بوده است. باید اشاره کنم رشد 17درصدی ده ماهه منتهی به سال مالی 95 نیز در حالی محقق می شود که شرکت تمام دیون و تعهدات خود در قبال بیمه گذاران را پرداخت کرده است و رشد حاصله ناشی از عملیات و فعالیت بیمه گری بوده و جزئی از برنامه های پیش بینی شده شرکت برای رسیدن به ثبات مالی در بازار است.

وی دستیابی به ثبات در ابعاد مختلف را به عنوان برنامه اصلی شرکت در سال جاری معرفی کرد و افزود: شرکت بیمه نوین به عنوان یک شرکت بیمه غیردولتی که سرمایه آن متشکل از صاحبان سرمایه در بخش خصوصی و افراد حقیقی است، زیربنای حرکت و اقدامات خود را در جهت حفظ و ایجاد ثبات قرار داده است که امروز با تلاش و همراهی همه ذی نفعان شرکت این امر محقق شده است.

کریم خان زند تصریح کرد: در کنار تمام اهداف توسعه ای، خط مشی همیشگی بیمه نوین همواره در نظر گرفتن ثبات در پرداخت خسارت و ایفای کلیه تعهدات و خدمات شایسته به مشتریان فعلی، رعایت حقوق ذی نفعان، شناسایی بازارهای جدید و گسترش تعاملات با بنگاه های بزرگ اقتصادی کشور، رصد بازارهای اتکایی در حوزه بین الملل و البته پایبندی به اصول حرفه ای و قوانین بیمه ای کشور است که کسب جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به عنوان نخستین شرکت بیمه ای و حضور هفت دوره پیاپی در این رویداد خود گواه این مدعاست.

وی همچنین از آغاز پذیره نویسی سهام بیمه نوین با هدف افزایش سرمایه شرکت خبر داد و گفت: همگام با رویکردهای یاد شده و با هدف رعایت مقررات و ضوابط بیمه ای به منظور ارتقای سطح توانگری، خود را موظف به افزایش سرمایه شرکت به عنوان یک اولویت برای بهبود شاخص توانگری خود می دانیم، به همین منظور از امروز نیز پذیره نویسی سهام استفاده نشده شرکت بیمه نوین برای تحقق افزایش سرمایه شرکت به مدت یک ماه تا تاریخ 1395/12/15 آغاز می شود و و سرمایه گذاران محترم می توانند از طریق کارگزاری های عضو فرابورس ایران نسبت به خرید حق تقدم افزایش سرمایه بیمه نوین اقدام نمایند.

کریم خان زند با اشاره به جایگاه نام بیمه نوین در بین شرکت های بیمه خاطر نشان کرد: خوشنامی شرکت بیمه نوین با بیش از یک دهه فعالیت در صنعت بیمه یکی از دستاوردهای مثبتی است که به دنبال توسعه و حفظ آن هستیم.

وی در پایان از پروژه بازیابی و نوسازی هویت سازمانی بیمه نوین خبر داد و گفت: با توجه به تغییرات مورد اشاره در استراتژی های عملیاتی شرکت، پس از گذشت یک دهه از خلق برند بیمه نوین، بازطراحی هویت ‌سازمانی شرکت با توجه به پویایی نام بیمه نوین، در دستور کار قرار گرفته است. به همین منظور اجرای هویت جدید برند بیمه نوین با نمود درونی و بیرونی با تکیه بر توانمندی های این شرکت به زودی عملیاتی و رونمایی خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 405
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران