پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 253052 تاریخ : 1395/10/08-09:31:22
,2,22,
تحقق اقتصاد مقاومتی از مسیر توسعه صادرات میسر می شود

رئیس بانک توسعه صادرات شعبه قزوین:

تحقق اقتصاد مقاومتی از مسیر توسعه صادرات میسر می شود

رئیس بانک توسعه صادرات شعبه قزوین از حمایت ویژه این بانک از صادرات کالا و خدمات خبر داد و گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی از مسیر بالندگی صنایع و توسعه صادرات میسر می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، یعقوب انیسی سه شنبه شب در ششمین نشست کارگروه صادرات غیر نفتی که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، افزود: این بانک با هدف توسعه صادرات و تامین مالی صادر کنندگان با نرخ های به نسبت ارزان، تسهیل مبادله های بین المللی و نقل و انتقال پول، شعبه خود را در سال 88 در قزوین افتتاح کرد.

وی ادامه داد: افتتاح این شعبه در قزوین با شرایط تحریم و رکود اقتصادی کشور همزمان بود، اما طی چند سال اخیر و همزمان با ثبات نسبی ایجاد شده در فضای اقتصاد و امید به بهبود فضای اقتصادی کشور، روابط خارجی و تحقق برجام و نیز با توسعه روابط کارگزاری امیدوار است با حمایت های بیشتر شاهد توسعه صادرات استان و تحقق اهداف صادراتی در استان باشد.
انیسی در ادامه با اشاره به نقش حمایتی بانک توسعه صادرات استان از صادرات کالاهای غیر نفتی، یادآور شد: به طور تقریبی همه صادر کنندگان نمونه استان از مشتریان این بانک هستند.
به گفته رئیس بانک توسعه صادرات استان قزوین، 36 فقره حواله ارزی به میزان 2 میلیون دلار به کشورهای آلمان، بلاروس، تایوان، ترکیه، ایتالیا و امارات انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه در پی تحقق برجام و گشایش نسبی در رفع تحریم ها، روابط بانکی ما در کشورهای مختلف دنیا در حال احیا بوده و در روابط نقل و انتقالات پولی نیز صادرکنندگان و وارد کنندگان گشایش نسبی ایجاد شده، افزود: به منظور ارزانی نرخ تسهیلات صادر کنندگان، تفاهم نامه ای با سازمان توسعه تجارت منعقد شده که براساس آن بخشی از نرخ تسهیلات آنان تا 6 درصد به عنوان یارانه سود برمی گردد که شامل 14 قلم کالای صادراتی با فن آوری و دارای ارزش افزوده است.
رئیس بانک توسعه صادرات این استان ادامه داد: این بانک تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ضمن تسهیل مقررات و تامین مالی مناسب و ارزان قیمت واحدهای تولیدی و صادراتی، ضمن تعامل سازنده با مشتریان و صادرکنندگان و شناخت نیازهای واقعی بازار در جهت رفع مشکلات و نیازهای آنها، زمینه رشد اقتصادی استان را بیش از پیش هموار سازد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 331
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران