پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 189647 تاریخ : 1395/02/27-15:40:31
,1,24,
تجلیل مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران از کارکنان روابط‌عمومی

تجلیل مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران از کارکنان روابط‌عمومی

مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران، امروز بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه؛ روز ملی روابط عمومی و ارتباطات با حضور در جمع کارکنان روابط‌عمومی این بانک ضمن تبریک این روز، از زحمات و تلاش های آنان تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره ضمن تبریک این روز تصریح کرد: همکاران روابط عمومی، کارکنان زحمتکشی هستند و به خوبی توانسته‌اند دستاوردها و اقدامات را به مردم منعکس کنند.

دکتر فرحی مدیرعامل نیز با تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: عملکرد همکاران روابط عمومی در معرفی بانک و خدمات آن بسیار مؤثر و پررنگ بوده که این نشان از تخصص، ذوق و سلیقه آنان و تعهد و تعصب سازمانی آنان است.
وی تصریح کرد: با توجه به تغییرات ایجاد شده در ساختار بانک و رفع ابهامات قانونی و گستره فعالیت‌های آن، قطعاً وظایف و مسئولیت‌های روابط عمومی در برجسته‌سازی این مهم بیش از پیش خواهد بود.
دکتر صباغی عضو هیأت مدیره در جمع کارکنان روابط عمومی با تبریک این روز و تقدیر از زحمات و تلاش‌های آنان در معرفی بانک و خدمات آن بر استفاده آگاهانه از شبکه‌های اجتماعی تأکید کرد. 
همچنین سیدرحمان حسین پور رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط عمومی با تجلیل از مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و تبریک روز ملی روابط عمومی و ارتباطات به کارکنان اداره‌کل روابط عمومی از زحمات و تلاش‌های آنان تقدیر کرد. 
گفتنی است: مشاوران و کارکنان روابط عمومی نیز ضمن تقدیر از توجه و نگاه ویژه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره به روابط عمومی، دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان داشتند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 215
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران