پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349810 تاریخ : 1397/03/07-16:11:45
,3,
تجلیل استانداری گلستان از توجه بانک قرض الحسنه مهرایران به زنان سرپرست خانوار

تجلیل استانداری گلستان از توجه بانک قرض الحسنه مهرایران به زنان سرپرست خانوار

استانداری گلستان از اقدامات مثبت و موثر مدیرعامل و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه مسوولیت های اجتماعی و در راستای حل و فصل مشکلات زنان سرپرست خانواده این استان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران؛ کلثوم غفاری، مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان در بخشی از متن تقدیر خود از بانک آورده است: «ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اجرای تفاهم نامه فی مابین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و بانک قرض الحسنه مهر ایران، با موضوع اعطای وام قرض الحسنه 30 میلیون ریالی به زنان سرپرست خانوار، زنان بدسرپست و دختران خود سرپرست هرگز ازدواج نکرده (بالای 40 سال) فرصت بسیار مغتنمی برای کاهش مشکلات و بهبود زندگی یکی از آسیب پذیرترین اقشار کشور است که در استان گلستان 700 نفر را شامل شده است.

بر خود لازم می دانم از مساعی حضرتعالی و مدیر محترم شعب استان گلستان و پرسنل خدوم آن مجموعه در اجرای این تفاهم نامه تقدیر و تشکر نمایم. رجاء واثق دارم که اجرای بموقع طرح و تسریع و تسهیل در روند اعطای تسهیلات برای این قشر نیازمند موجب رضای پروردگار و آسایش بندگان اوست.

توفیق و سربلندی حضرتعالی و مجموعه پرسنل خدوم بانک قرض الحسنه مهر ایران را در جهت کاهش مشکلات مالی و بهبود شرایط زندگی هموطنان، به ویژه اقشار آسیب پذیر بانوان، از خداوند متعال خواستارم.»



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 223
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران