پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315101 تاریخ : 1396/11/18-11:06:53
,14,
تجلیل از برگزیدگان چهارمین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد میهمان‌نوازی

تجلیل از برگزیدگان چهارمین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد میهمان‌نوازی

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد مهمان‎نوازی، برگزیدگان این جشنواره از سوی محمد محب‌خدایی معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ در این مراسم که  با حضور جمعی از مسئولان و فعالان حوزه گردشگری برگزار شد، از برترین‌های چهارمین جشنواره مشارکت ملی گردشگری تجلیل به عمل آمد.

در بخش سفرنامه‌نویسی نسیم سهیلی با دو اثر «شادگان خوشنام» و «پله پله تا ملاقات عشق»، محمد امین نوبهار با سفرنامه «سفر به سرزمین سکاها»، هما حاصلی خانکهدانی با سفرنامه «دومهمان ناخوانده» به عنوان نفرات اول تا سوم تجلیل شدند و و ویلدان یاقوت با سفرنامه «سفر به مازندران، مهمان‌نوازی ایرانیان» شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش فیلم نیز از محمد‌رضا رکن‌الدینی با  فیلم مستند تحلیلی «خور آذینی»، میترا روحی‌منش با فیلم مستند «گزارشی از مجموعه در قلب کومش: بسطام، درخشش یک سرزمین» و میکائیل مقیمی‌پور بیژنی با فیلم مستند گردشگری «جلوگاه هنر عامیانه» به‌ترتیب جوایز اول تا سوم را به‌دست آوردند.

در بخش عکس آماتور نیز منصور منصوری‌مقدم با مجموعه عکس «اورامان» اول شد، احمد زعفری‌هشجین با تک‌عکس دوم، و هاجر مجاهدی با تک‌عکس سوم شد. همچنین در این بخش امید شکری و غلامرضا امیریبا تک‌عکس با شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش عکس حرفه‌ای نیز از حمید سبحانی، معصومه فریبرزی و محمد‌حسن احمدی به‌عنوان نفرات اول تا سوم تجلیل به عمل آمد. همچنین در این بخش پانته‌آ نیکزاد چالشتری، مسلم پورشمسی، داوود ایزد‌پناه و مهدی اکبری شایسته تقدیر شدند.

 در بخش ایده نیز به‌ترتیب مرجان عزیز‌اللهی، با ایده «موزه انار ایران»، کلارا کریمی‌پور، با ایده «راه‌اندازی قطار گردشگری بوم‌گردی»، و بهاره وحیدیان صادق، با ایده «دستیار سفر دیجیتال، داستان خودت رو بساز» نفرات اول تا سوم شدند. همچنین در این بخش رضا شریفی، با ایده «فرش جهان»‌ و زهرا رحیمی، با ایده «غرفه استقبال و غرفه بدرقه» شایسته تقدیر شناخته شدند. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران