پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266806 تاریخ : 1395/11/27-10:36:06
,1,16,
تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک، با آرمان های انقلاب

تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک، با آرمان های انقلاب

مدیران وکارکنان بانک مهر اقتصاد همگام با اقشار مختلف مردمِ سراسر کشور با حضور راهپیمایی سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با آرمان‌های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید بیعت کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد غرب استان تهران بانک مهر اقتصاد؛ محمداکبری_ معاون پشتیبانی و مهندسی  بانک_ با در حاشیه مراسم راهپیمایی22 بهمن تهران، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز مردم ایران همواره با شرکت در این مراسم با شکوه نشان داده اند که از ایده ها و آرمان های انقلاب شان عقب نشینی نکرده اند و همواره پشتیبان کشور و ولایت فقیه هستند.

اکبری در ادامه افزود: امسال هم به دلیل دشمنی های عیان جبهه استکبار، ضرورت حضور باشکوه مردم بیشتر از هر زمان دیگری احساس می شد و حضور میلیونی مردم نشانگر این است  که انقلاب اسلامی ایران در برابر دشمنی ها و تهدیدات مقاوم و استوار است.

منصور شیخ الاسلامی _ مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک_ نیز با حضور در این مراسم با اشاره به برنامه های بانک مهر اقتصاد در ایام مبارک دهه فجر گفت: این بانک با اجرای مراسم و برنامه های متنوع فرهنگی تلاش دارد در جهت تحکیم همبستگی ملی، انتقال هنرمندانه و خلاقانه پیام انقلاب اسلامی و تقویت مشارکت‌های مردمی، در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم راهپیمایی 22 بهمن سهیم باشد.

شیخ الاسلامی در ادامه بیان داشت: کارکنان بانک مهر اقتصاد، همگام با مردم  انقلابی و همیشه در صحنه کشور با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن? در خلق حماسه ای دیگر در دفاع از آرمان های انقلاب، امام و مقام معظم رهبری و شهدا مشارکت کردند.

گفتنی است بانک مهر اقتصاد با ایجاد غرفه های فرهنگی در مقابل شعبه خیابان آزادی و اجرای برنامه هایی چون گریم کودکان و اهدای هدایای تبلیغاتی، پذیرای راهپیمایان میلیونی مراسم گرامیداشت 22 بهمن بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 303
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران