پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 388264 تاریخ : 1397/07/15-09:10:58
,10025,22,
تبیین اهداف و برنامه های عملیاتی سال جاری توسط رییس هیات مدیره بیمه سرمد

در جوار بارگاه رضوی صورت گرفت؛

تبیین اهداف و برنامه های عملیاتی سال جاری توسط رییس هیات مدیره بیمه سرمد

اهداف و برنامه های عملیاتی بیمه سرمد در نیمه دوم سال جاری با حضور رییس هیات مدیره و مدیران ارشد و کارکنان این شرکت در مشهد مقدس تبیین شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، مجتبی کاتب رییس هیات مدیره این شرکت در این مراسم با تاکید بر لزوم ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان در سراسر کشور گفت: بیمه سرمد سبد کاملی از انواع خدمات بیمه ای به مشتریان ارایه می کند که لازم است این خدمات با کیفیت مناسب و در کوتاه ترین زمان در اختیار مشتریان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین شاخص های رضایت مشتریان در صنعت بیمه پرداخت خسارت های احتمالی است که این مهم باید توسط همه واحدهای شرکت در سراسر کشور مورد توجه قرار بگیرد و الگوهای تسریع در جبران خسارت در شرکت بیش از پیش فراهم شود.
دکتر کاتب در حاشیه سفر به مشهد مقدس با همکاران حاضر در این نشست که از نمایندگی های سراسر کشور حضور داشتند، دیدار و گفت و گو کرد. وی همچنین ضمن بازدید از پروژه در حال بازسازی ساختمان سرپرستی استان خراسان رضوی، از شعبه تازه تاسیس این شرکت در استان خراسان شمالی نیز بازدید کرد.
لازم به ذکر است علاوه بر دکتر مجتبی کاتب رییس هیات مدیره بیمه سرمد، حسینی عضو هیات مدیره و مجید حبیبی معاون فنی بیمه های اموال این شرکت نیز در مراسم فوق حضور داشتند.
در این مراسم محمدرضا رسولی مدیر بیمه سرمد در استان خراسان رضوی آخرین وضعیت فعلی پروژه و پیشرفت کار را تشریح کرد. ساختمان در حال بازسازی بیمه سرمد به عنوان محل جدید سرپرستی استان خراسان رضوی در خیابان پاسداران شهر مقدس مشهد قرار گرفته است.
رییس هیات مدیره بیمه سرمد همچنین در حاشیه سفر به استان خراسان رضوی و شمالی با تعدادی از مشتریان این شرکت از جمله شرکت های سرمایه گذاری الماس تابان و پیگیر دیدار و گفت و گو کرد.

بازدید از شعبه بجنورد شرکت بیمه سرمد از دیگر برنامه های رییس هیات مدیره این شرکت بود. در این دیدار وحید جهان بین رییس شعبه بجنورد بیمه سرمد آخرین وضعیت این سرپرستی را تشریح کرد. کاتب همچنین در این سفر با کوچکی سرپرست بانک صادرات در استان خراسان شمالی دیدار و گفتگو کرده و در خصوص ارتقای سطح همکاری های فی مابین بانک و بیمه به بحث و تبادل نظر پرداخت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 317
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران