پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 303367 تاریخ : 1396/06/11-12:27:04
,14,
تبلیغات گردشگری ایران را با مشارکت ذی‌نفعان فعال می‌کنیم

معاون گردشگری:

تبلیغات گردشگری ایران را با مشارکت ذی‌نفعان فعال می‌کنیم

معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: «تبلیغات گردشگری ایران را با مشارکت برندها و جامعه ذی‌نفعان فعال می‌کنیم.»

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، محب خدایی با بیان این مطلب افزود: تبلیغات گردشگری چندان متناسب با ظرفیت‌های کشور نیست و با برنامه‌ریزی‌هایی که برای آینده نزدیک داریم، در این زمینه فعال‌تر می‌شویم. امیدواریم با ایده‌سازی، فرصت‌هایی پیش بیاوریم تا بتوانیم این مجموعه را که می‌تواند معادل وزارت نفت برای کشور ارزآوری داشته باشد، به حرکت درآوریم.

وی تصریح کرد: «برگزاری جشنواره ملی و استانی «هنر ایرانی، نمای جهانی»، جلب مشارکت شبکه‌های تلویزیونی درون و برون‌مرزی در معرفی جاذبه‌های گردشگری، توجه و اهمیت به برندسازی انواع موضوعات گردشگری و معرفی ایران به گردشگران جهانی، تدوین بسته‌های سفر‌های تلفیقی داخلی بر اساس مسیرهای گردشگری و ترویج نام تجاری گردشگری داخلی از جمله برنامه‌های تبلیغاتی ماست.

معاون گردشگری ادامه داد: از دیگر برنامه‌های معاونت گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌‌دستی و گردشگری در حوزه بازاریابی و تبلیغات بین‌المللی، توجه به استفاده از شیوه‌های نوین بازاریابی از جمله فناوری‌های ارتباطی، برنامه‌ریزی و میزبانی از سفر‌های آشناسازی با صنعت به‌‌همت خبرنگاران، رسانه‌ها و تجار است.

محب‌خدایی خاطرنشان کرد: اقتصاد گردشگری، مفاهیم گذشته را دچار تغییر ساخته و رویکرد جدیدی در مبانی راهبری باز کرده است، گردشگری دیگر محدود به گردشگری تفریحی نیست و با نفوذ به سایر حوزه‌ها، نگرش‌ها نسبت به قدرت اقتصادی این صنعت را متحول و دگرگون ساخته است.

وی یادآورشد: امروزه گردشگری کودک، گردشگری صنعت، گردشگری سلامت، گردشگری ماجراجویانه و ده‌ها نوع دیگر از این موضوعات، صنعت گردشگری را به یکی از اولویت‌های توسعه‌ای و درآمد پایدار در کشورها بدل کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 466
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران