پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 307547 تاریخ : 1396/08/07-10:15:18
,10025,
تبریک شرکت های بیمه اتکائی پارتنر ری واسکور فرانسه به جناب آقای بهاری فر

تبریک شرکت های بیمه اتکائی پارتنر ری واسکور فرانسه به جناب آقای بهاری فر

شرکت های بیمه اتکائی پارتنر ری و اسکور فرانسه طی پیام های جداگانه ای انتصاب جناب آقای بهاری فر را به سمت مدیر عاملی شرکت سهامی بیمه"ما" تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ما، سالواتوره اورلاندو ،سرپرست بیمه های اتکائی مناطق خاورمیانه،آفریقا،روسیه و کشور های CIS ، اوکراین و ترکیه شرکت پارتنر ری در زوریخ در پیامی انتصاب جناب آقای بهاری فر به سمت مدیر عاملی بیمه ما را تبریک گفته و همچنین از زحمات جناب آقای مهندس صفدری نیز قدرانی به عمل آورده است.

 متن پیام به شرح ذیل می باشد:

"مایلم تا از جناب آقای صفدری بابت اعتماد و همکاری که درسال های گذشته با شرکت بیمه ما داشته ایم تشکر و قدردانی نموده و برای ایشان آرزوی بهترین ها را در مراحل جدید پیش رو خواستارم.

همچنین به جناب آقای بهاری فر بابت انتصاب ایشان به سمت مدیر عاملی شرکت بیمه ما تبریک گفته و در جایگاه جدید برای ایشان نیز آروزی بهترین ها و موفقیت دارم.مشتاقانه منتظر دیدار ایشان در سفر بعدی خود به تهران می باشم."

"سالواتوره اولاندو " 

 

براساس این گزارش ، تیم مدیریت بازاریابی و امور اجرائی اتکائی شرکت اسکور  نیز در پیامی ، انتصاب جناب آقای بهاری فر به سمت مدیر عاملی بیمه ما را تبریک گفت.

 متن پیام به شرح ذیل می باشد:

"مایلیم تا تبریکات فائقه خود را از این طریق به جناب آقای حجت بهاری فر به جهت انتصاب ایشان به عنوان مدیر عاملی شرکت بیمه ما انتقال و ارائه داده و آرزوی موفقیت های بیشتر را برای ایشان می نماییم.

انتصاب ایشان مصادف گردیده  است با استراتژی جدید اسکور در خصوص ورود به بازار ایران و ما حقیقتا امیدواریم این نشانه آغازی به جهت همکاری های موثر و پر ثمر دو شرکت گردد. در همین خصوص در سفر بعدی شما به پاریس صمیمانه منتظر دیدار شما هستیم."

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 378
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران