پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310188 تاریخ : 1396/09/12-12:27:13
,10025,
تبریک حجت بهاری‌فر به مناسبت گرامیداشت روز بیمه

تبریک حجت بهاری‌فر به مناسبت گرامیداشت روز بیمه

حجت بهاری‌فر ضمن گرامیداشت روز بیمه، این روز را به بیمه‌گران، بیمه‌گذاران، شبکه فروش و فعالان صنعت بیمه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ما، بهاری‌فر مدیرعامل شرکت سهامی بیمه "ما" در مورد جایگاه صنعت بیمه در زندگی بیان داشت: زندگی روزمره انسان‌ها همواره با خطرات و حوادثی مواجه است که بیمه با فراهم کردن راه حلی مطمئن و در حقیقت تجلی روح تعاون و همکاری، در زمان بروز  بلایا و حوادث، یاری‌گر آنهاست. از سوی دیگر صنعت بیمه، با توجه به نقش آن بعنوان یک نهاد مالی در کاهش ریسک، بر اقتصاد کلان و رشد اقتصادی کشور تأثیر انکار نا پذیری خواهد داشت.

بیمه پیکی است که آسایش و آرامش همه اقشار مردم در همه زمینه‌های زندگی را بشارت داده و آنها می توانند با خیالی آسوده برای آینده‌ای روشن گام بردارند.

اینجانب به اتفاق همکارانم، مفتخریم که درآسودگی خیال مردم شریف سرزمین عزیزمان، ایران، سهمی بر عهده داشته و به عنوان یک شرکت معتبر با پشتوانه‌ای قدرتمند در خدمتشان باشیم.

روز بیمه بهانه‌ای است که تلاش صادقانه کلیه فعالان صنعت بیمه و فعالیت مستمر در سایه تجربه‌ ارزنده نیروهای حرفه­ای را ارج نهاده و گرامی بداریم.

اکنون در آستانه 13 آذر ضمن تبریک این روز، مراتب قدردانی خود از تلاش‌ کارکنان، نمایندگان و کارگزاران شرکت سهامی بیمه "ما" در سراسر کشور ابراز داشته و از خدای بزرگ توفیق خدمت گذاری در این صنعت بزرگ را خواستارم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 321
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران